نوشته شده توسط : المیرا

هتل کلاس استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Klas Hotel

هتل کلاس استانبول Istanbul Klas Hotel با درجه بندی 4 ستاره در سال 1986 میلادی در منطقه شهزاده باشی استانبول و در 13 کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه بنا شده و در سال 2008 آخرین بازسازی انجام شده است. این هتل در 5 طبقه و در مجموع با 145 اتاق و سوییت آماده سرویس دهی به گردشگران تور استانبول می باشد. این هتل به صورت پیاده 15 دقیقه با بازار بزرگ استانبول فاصله دارد.اماکن توریستی و تاریخی نظیر مسجد کبود و کاخ و موزه توپکاپی استانبول در فاصله 5 دقیقه ای از این هتل قرار دارد. این هتل مجهز به اینترنت بی سیم می باشد. هتل کلاس 5 دقیقه با ایستگاه تراموا فاصله دارد. استخر این هتل روی پشت بام قرار گرفته است.

-کلاس-استانبول-1.gif

سایر امکانات و عکس های هتل کلاس استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، لابی، استخر روباز، حمام سنتی ترکی و بخار، سونا، ماساژ، صندوق امانات، سالن کنفانس، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، بار، خدمات تحویل بار و چمدان، لباسشویی، خشکشویی، اتو کشی، صرافی، فکس و کپی، اجاره اتومبیل، گاو صندوق، آسانسور و...  

-کلاس-استانبول-2.gif

-کلاس-استانبول-3.gif

-کلاس-استانبول-4.gif

-کلاس-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان پیدا کردن از بهترین قیمت با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کناک استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Konak Hotel

هتل 4 ستاره کناک استانبول Istanbul Konak Hotel در سال 1972 در منطقه تکسیم شهر استانبول بنا شده است. هتل در 7 طبقه و در مجموع از 117 اتاق و سوییت و اتاق های دلوکس تشکیل شده است.دو رستوران هتل کناک با انواع غذا ها آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می باشند و همچنین در این هتل 2 اتاق کنفرانس در نظر گرفته شده است. هتل کناک مجهز به اینترنت بی سیم رایگان می باشد.فاصله هتل کناک استانبول تا فرودگاه آتاتورک ترکیه حدود 18 کیلومتر می باشد. در این هتل صبحانه به صورت بوفه سرو می شود. همچنین ایستگاه قطار شهری و اتوبوس به هتل نزدیک می باشند.این هتل در سال 2012 آخرین بازسازی خود را انجام داده است.

-کناک-استانبول.gif

سایر عکس ها و امکانات هتل کناک استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع،گاو صندوق،اینترنت بی سیم،سیستم گرمایش،تلویزیون، ماهواره،آسانسور،صرافی،صندوق امانات، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، سالن کنفرانس، پارکینگ و...

-کناک-استانبول-1.gif

-کناک-استانبول-2.gif

-کناک-استانبول-3.gif

 

جهت خرید و رزرو تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گرند اس استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Grand S Hotel

هتل 4 ستاره گرند اس استانبول Istanbul Grand S Hotel درسال 2009 میلادی در منطقه مرتر شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 6 طبقه و در مجموع از 109 اتاق و سوییت آماده خدمت رسانی به مسافران تور استانبول می باشد.فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک ترکیه حدود 9 کیلومتر می باشد. این هتل با ایستگاه مترو 5 دقیقه و گردشگران با کمی پیاده روی می توانند به اماکن توریستی و تاریخی استانبول نظیر مسجد کبود و مسجد ایاصوفیه دسترسی داشته باشند. اتاق های این هتل به اینترنت بی سیم مجهز می باشند.

-گرند-اس-استانبول.gif

 

سایر امکانات و عکس های هتل گرند اس استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،آسانسور،بار،صندوق امانات،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،خدمات خانه داری،سرو صبحانه در اتاق،لباسشویی،خشکشویی،اتوکشی،امکانات جلسه و ضیافت،آرایشگاه،فکس و کپی،صرافی،ماساژ،سونا،مرکز سلامت و آبگرم،استخر سرپوشیده،حمام سنتی ترکی و بخار، سالن بدنسازی و ورزشی و...

-گرند-اس-استانبول-1.gif

-گرند-اس-استانبول-2.gif

-گرند-اس-استانبول-3.gif

-گرند-اس-استانبول-4.gif

جهت رزرو و یا خرید تور استانبول و اطمینان پیدا کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گرند استار استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Grand Star Hotel

هتل 4 ستاره گرند استار استانبول Istanbul Grand Star Hotel در سال 1983 میلادی در میدان تکسیم شهر استانبول بنا شده.این هتل با فرودگاه بین المللی آتاتورک ترکیه 16 کیلومتر فاصله دارد. همچنین این هتل به پل بسفر نزدیک می باشد. هتل گرند استار استانبول در 8 طبقه و در مجموع از 118 اتاق تشکیل شده است.این هتل همچنین به اینترنت بی سیم مجهز می باشد.رستوران این هتل با انواع غذاهای فرنگی و ترکی اماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد.این هتل با ایستگاه قطار شهری 8 دقیقه و 12 دقیقه با کاخ دولمه باغچه فاصله دارد. با دیگر جاذبه های گردشگری و  توریستی استانبول مانند مسجد ایاصوفیه،کلیسای جامع، مسجد کبود و کاخ توپکاپی 20 دقیقه فاصله دارد.این هتل آخرین بار در سال 2009 میلادی بازسازی شده است.

 

-گرند-استار-استانبول.gif

سایر امکانات و تصاویر هتل گرند استار استانبول

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی آسانسور،صندوق امانات،خدمات تحویل بار و چمدان، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،فروشگاه،بار مخصوص تنقلات،سالن بدنسازی،سرو صبحانه در اتاق، خدمات خانه داری، لباسشویی،خشکشویی،اتوکشی،امکانات جلسه و ضیافت، صرافی، فروشگاه، فکس و کپی،رنت کار،سرویس نگهداری کودکان،استخر سرپوشیده،سونا،جکوزی،ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم SPA، حمام سنتی ترکی و بخار و... 

 

-گرند-استار-استانبول-1.gif

 

-گرند-استار-استانبول-2.gif

 

-گرند-استار-استانبول-3.gif

 

-گرند-استار-استانبول-4.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان پیدا کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل هاي 4 ستاره استانبول,بهترین هتل هاي 4 ستاره استانبول, شیک ترین هتل هاي 4 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

-اداره-بهداشت-بر-سواحل-تفریحی-استانبول-ترکیه.gif

ادارات بهداشت ارزیابی آلودگی دریایی استانبول ترکیه، تایید کرد که همه 86 مکان در نظر گرفته شده مناسب برای شنا تمیز بودند، چراغ سبزی به شناگران داد تا در تابستان با خیال راحت در سواحل استانبول به شنا بپردازند.


-خانه-اپرا-اروپا-در-استانبول-ترکیه.gif

رئیس جمهور اردوغان اعلام کرد که در منطقه تکسیم استانبول به زودی یک خانه اپرا جدید احداث خواهد شد که بزرگترین خانه اپرا اروپا تا کنون می باشد و استانبول اکنون آماده پروژه های جدید تاریخی و فرهنگی می شود.

-اولین-موزه-مادام-توسو-استانبول-در-ماه-دسامبر.gif

اولین موزه مادام توسو موم استانبول ترکیه امسال در ماه دسامبر رونمایی خواهد شد.

این موزه دربرگیرنده 60 چهره محلی و بین المللی از دنیای سیاست، ورزش، فرهنگ و هنر می باشد.

مدیر کل موزه مادام توسو در سخنرانی خود در یک کنفرانس خبری در استانبول گفت: چهره های موزه شامل افرادی از قبیل مصطفی کمال آتاتورک بنیانگذار جمهوری ترکیه، مظهر اوزکان یکی از قدیمی ترین گروه های موسیقی پاپ ترکیه، زکی مورن، کار آفرین فناوری اطلاعات آمریکا استیو جابز و... خواهند بود.

-سرمایه-گذاری-در-بخش-هتل-های-ترکیه.gif

به نقل از انجمن هتل داران ترکیه: سرمایه گذاری بخش هتل در ترکیه 42 درصد در سه ماهه اول سال نسبت به مدت مشابه سال 2015 سقوط کرده است. به گفته انجمن هتلداران ترکیه اعتباری بالغ بر 645 میلیون لیر برای استقرار 53 پروژه هتل جید در 27 شهر ترکیه در نظر گرفته شده است.


-گردشگری-حلال-ترکیه.gif

وزیر گردشگری در افتتاحیه کنفرانس گردشگری حلال 2016 در استان مرکزی آناتولی قونیه گفت: ترکیه سرعت کار خود را برای توسعه گردشگری حلال افزایش می دهد تا تعداد بیشتری از گردشگران مسلمان را پذیرا باشد.اونال گفت ترکیه در حال افزایش تلاش های خود برای افزایش گردشگری حلال است، که دارای یک سهم از حدود 12 درصد در گردشگری جهانی است. تعداد گردشگران مسلمان که از کشور ترکیه بازدید کردند بیش از 7.6 میلیون نفر بوده که به نسبت سال قبل 30 درصد افزایش داشته است. او گفت که گردشگری حلال گردشگری است که به پیام نشان دادن احترام به ایمان، مقررات و راه زندگی مردم مسلمان است.

-گردشگری-ایران-و-ترکیه.gif

سرمایه گذاران ترکیه حداقل 10 هتل در ایران خواهند ساخت و هر دو کشور پروازهای خود را در تلاش برای تقویت گردشگری هر دو کشور افزایش خواهند داد. بنا به گزارش رویترز مقامات گردشگری ایران و ترکیه در تاریخ 12 مه قراردادی بر اساس مضمون فوق را به امضا رساندند.این توافقنامه در تهران، توسط وزیر گردشگری ترکیه و مسعود سلطانی فر معاون گردشگری رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری به به امضا رسید. اونال و سلطانی فر و نمایندگان همراه راه های تقویت گردشگری را مورد بحث قرار دادند. با توجه به توافقنامه سرمایه گذاران ترکیه بیش از 10 هتل در کلانشهرهای تهران،اصفهان،شیراز،تبریز و مشهد خواهند ساخت.

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل یورو پلازا استانبول

هتل یورو پلازا استانبول

هتل یورو پلازا استانبول در شمار هتل های 4 ستاره استانبول قرار دارد و در منطقه تکسیم در کنار پارک تکسیم استانبول واقع شده است، از این رو موقعیت دسترسی بسیار مناسبی به رستوران ها، مراکز خرید، فروشگاه ها، وسایل حمل و نقل عمومی و ... برای مسافران تور استانبول دارد.  این هتل از 125 اتاق تشکیل شده است که کلیه اتاق ها مجهز به امکانات تلفن، حمام، ماهواره، تهویه، مینی بار، سشوار، گرمایش مرکزی و ... می باشند. این هتل چشم انداز زیبایی از بسفر، خلیج شاخ طلایی و دریای مرمر را به میهمانان تور استانبول ارائه می دهد.

 امکانات هتل یورو پلازا استانبول :

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، اینترنت بی سیم رایگان، آرایشگاه، فروشگاه، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، ماساژ و SPA، باشگاه بدنسازی، سرو صبحانه در اتاق میهمانان تور استانبول ، حمام سنتی ترکی و بخار، تلویزیون، پزشک مستقر هتل و ... .

هتل یورو پلازا استانبول

هتل یورو پلازا استانبول

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول مرداد 95

تور استانبول شهریور 95

قیمت تور استانبول

تور لحظه آخری استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل یورو پلازا استانبول, مناسب ترین هتل استانبول, رزرو هتل استانبول, نرخ خوب هتل استانبول, قیمت مناسب هتل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول (Elite World Istanbul Hotel) در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد که در مرکز استانبول و در منطقه تکسیم واقع شده است. یکی از امتیازات این هتل برای گردشگران تور استانبول نزدیکی به خیابان استقلال و مکان های معروف استانبول از جمله کاخ تاپکاپی، مسجد کبود و بازار بزرگ استانبول می باشد. این هتل تا فرودگاه آتاتورک 25 کیلومتر فاصله دارد. هتل الیت وورد دارای 245 اتاق است که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون LCD، بالکن، تهویه مطبوع، مینی بار، حمام مجهز، کلید الکترونیکی و صندوق امانات می باشند. مسافرین تور استانبول برای استفاده از اینترنت پر سرعت در این هتل مجهز، نیاز به پرداخت هزینه اضافی ندارند، زیرا در این هتل به صورت رایگان در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

آدرس هتل الیت ورد استانبول : Şht. Muhtar Mh., Taksim Cd, Beyoğlu, Turkey

امکانات هتل الیت وورد استانبول :

پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول , رستوران ,  ماساژ , سونا , حمام ترکی و بخار , استخر سر پوشیده ,مرکز بدنسازی , اتاقهای پاک و بدون سیگار , گاوصندوق , انبار بار و چمدان , فروشگاه در هتل , تهویه , محل مخصوص کشیدن سیگار , بار , گرمایش , اتاق و امکانات برای معلولین , اتاقهای VIP , خانه داری , امکانات جلسه و ضیافت , لباسشویی , خشکشویی , آرایشگاه , اتو کشی , صرافی , کرایه ماشین , فکس و کپی 

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول 

 

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول (Point Istanbul Hotel) در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد و در منطقه شیشلی تکسیم در مرکز شهر استانبول واقع شده است. این هتل با میدان تقسیم و مراکز خرید فقط 500 کیلومتر فاصله دارد از این رو گردشگران تور استانبول که قصد خرید کردن در استانبول را دارند از این هتل استقبال می نمایند. هتل پوینت از 8 طبقه تشکیل شده است و دارای 194 اتاق و سوییت تمیز و زیبا مجهز به به اینترنت پرسرعت می باشد. فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول  20 کیلومتر با هتل فاصله دارد. این هتل در سال 2008 بازسازی شده است.

آدرس هتل پوینت استانبول: Topcu Avenue Number 2 Taksim, Taksim, Istanbul, Turkey 34437

امکانات هتل پوینت استانبول :

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی، ماساژ، بار، خدمات تحویل بار و چمدان، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام سنتی ترکی و بخار، فکس و کپی، کافی شاپ، صرافی، سرویس مراقبت از کودکان و...

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول مرداد 95

تور استانبول شهریور 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات مرداد 95

تور استانبول ویژه تعطیلات شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول ,شیک ترین هتل های 5 ستاره استانبول, مجلل ترین هتل های 5 ستاره استانبول, نرخ ویژه هتل های 5 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل امیرا استانبول

یکی از مجلل ترین و شیک ترین هتل های 5 ستاره استانبول هتل امیرا است که در قلب شهر استانبول و در چند قدمی منطقه‌ی سلطان‌احمد قرار گرفته است. هتل امیرا استانبول دارای ۳۵ اتاق شیک و مدرن با امکانات عالی مانند لوازم تهیه‌ی چای و قهوه، تلویزیون LCD و حمام همراه با جکوزی ، سشوار، اینترنت و .... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل برای مسافران تور استانبول امکانات تفریحی و سرگرمی مانند سالن بدنسازی، جکوزی، سونا, خدمات ماساژ و .... فراهم کرده تا مسافران در اوقات فراغت به آنجا بروند. این هتل محلی برای نگهداری از کودکان محیا کرده تا والدین اقامت خوبی را سپری کنند. رستوران هتل امیرا استانبول که بر تراس هم روی بام با چشم‌اندازی فوق العاده برای صرف غذا مخصوص مسافران تور استانبول می باشد. فاصله ایستگاه تراموای سطان‌احمد حدود ۷۰۰ متر و فرودگاه بین‌المللی آتاتورک ۱۵ کیلومتر تا هتل امیرااستانبول می باشد. مسافران تور استانبول با انتخاب این هتل می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

 

امکانات هتل امیرا استانبول:

مرکز تجاری لوکس, خروجی اضطراری ، پارکینگ، تاکسی سرویس در هتل ، سرویس اطفای حریق ، صرافی، صبحانه بوفه، صندوق امانات، کرایه ماشین مخصوص مسافران تور استانبول، لابی، لاندری, رستوران, کافی شاپ, بدنسازی، جکوزی، سونا و خدمات ماساژ,  خدمات نگهداری کودکان و ... که برای مسافران تور استانبول می باشد.

 

هتل گرین پارک مرتر استانبول

یکی از مجلل ترین هتل های 5 ستازه استانبول هتل گرین پارک مرتر است که در نزدیکی مرکز مد و صنعت نساجی شهراستانبول و همچنین به مرکز خرید معروف مرتز ، وسایل حمل و نقل عمومی مثل مترو و نمایشگاه سی ان آر قرار دارد. هتل گرین پارک مرتر استانبول دارای 173 اتاق شیک و لوکس و سوئیت های خانوادگی مجهز که دارای  بسته های ناهار ، امکان سرو غذا در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات و... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل دارای 2 رستوران با انواع غذاهای متنوع و لذیذ و 2 کافی شاپ با دسر های متنوع و نوشیدنی های مختلف که مخصوص مسافران تور استانبول می باشد. در سرتا سر هتل دارای دوربین های امنیتی برای امنیت هر چه بیشتر مسافران تور استانبول می باشد. این هتل برای مسافران تور استانبول استخر روباز و سر پوشیده همراه با حمام ترکی و بخار و امکانات تفریحی متنوعی فراهم کرده است. فصله هتل گرین پارک مرتر استانبول تا فرودگاه 20 کیلومتر و تا مرکز شهر با ماشین 15 دقیقه می باشد. 

 

امکانات هتل گرین پارک مرتر استانبول: 

استخر سرپوشیده و روباز ، ماساژ ، حمام ترکی و بخار برای مسافران تور استانبول ، سالن ورزشی پیشرفته ،  سونا و جکوزی ، سولاریوم ، میز پینگ پنگ ، سرویس نگه داری از کودک ،  قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، فضای سبز ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، دو رستوران با فضایی با شکوه ، دو کافه ، کرایه اتومبیل ، تاکسی سرویس و . . . که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول

یکی از شیک ترین و بهترین هتل های استانبول هتل 5 ستاره بارسلو ارسین توپکاپی است که در منطقه فاتح و در قلب شهر قدیمی استانبول قرار گرفته است. این هتل فاصله کمی با جاذبه های گردشگری استانبول نظیر سلطان‌احمد و گرند بازار دارد و مسافران تور استانبول به راحتی می توانند با کمی قدم زدن به انجا بروند. معماری و طراحی اتاق‌های هتل بسیار زیبا با امکانات خوب مانند: مبلمان مدرن و رنگ‌آمیزی ملایم و روشن، حمام اختصاصی با وان و سشوار، سیستم تهویه و گرمایش، مینی‌بار، تلویزیون ماهواره‌ای، گاوصندوق، میز کار، مینی‌بار، اینترنت وای فای و ... می باشد. هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول دارای چشم‌اندازی به دیوارهایی است که در زمان حکومت روم شرقی از شهر محافظت می‌کردند که این نما توجه بسیاری از مسافرانتور استانبول را به خود جلب کرده است.

 

امکانات هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول:

خدمات خانه داری مخصوص مسافران تور استانبول، روزنامه ، آسانسور ، فضای سبز ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، بار ، آرایشگاه و تاکسی سرویس, استخر شنا، صندلی حمام آفتاب، جکوزی، سونا، حمام بخار ترکی, سالن بدنسازی و.... که این هتل در اختیار مسافران تور استانبول قرار می دهد.

 

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

تور استانبول تیر 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تیر 95

 تور استانبول مرداد 95

تور استانبول تعطیلات مرداد 95 

تور استانبول تعطیلات شهریور 95 

تور استانبول شهریور 95 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول ,شیک ترین هتل های 5 ستاره استانبول, مجلل ترین هتل های 5 ستاره استانبول, نرخ ویژه هتل های 5 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

کلیسای آب انبار استانبول از قرن ششم به سفارش امپراطور روم ژوستینین اول برای فراهم آوردن آب برای ساکنان استانبول ساخته شد . گردشگران تور استانبول در مورد فناوری معماری بسیار پیشرفته رومیان باستان درساخت این مکان شگفت‌زده خواهند شد. این کلیسا به عنوان قصر غرق شده شناخته شده و مخازن زیرزمینی فقط چند قدم از مسجد کبود فاصله دارند. مخزن این کلیسا می‌تواند ۲.۸ میلیون فوت مکعب از آب را در خود نگه دارد. این کلیسا معماری بسیار پیچیده ای دارد که حاکی از توانایی مردمان روم می باشد. زمانی که این کلیسا تاسیس شد از آن به قصر غرق شده یاد می کردند.

 

 

برج دختر استانبول

یکی از جاذبه های گردشگری تور استانبول برج دختر است که بر روی صخره ای بزرگ و صاف در وسط تنگه بسفر قرار گرفته است. در زمان یونانی ها در این جزیره یک مقبره ساخته شد و بعدها بنای ایستگاه کنترل گمرک دریایی نیز در آن ساخته شد و بعد از آن از این جزیره به عنوان تبعیدگاه مردم استفاده میشد و در چندین سال پیش هم به عنوان فانوس دریایی از آن استفاده می کردندو امروزه با سرمایه گذاری هایی و باز سازی هایی که صورت گرفت به این قلعه تبدیل شد که مورد توجه گردشگران تور استانبول واقع شده است. برج دختر استانبول دارای رستوران و کافی شاپی است تا مسافران تور استانبول برای سرو غذا و نوشیدنی با چشم اندازی فوق العاده بروند. 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول,بهترین جاهای دیدنی استانبول,جذاب ترین جاهای دیدنی ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل گرند گولسوی استانبول

یکی از هتل های خوب و شیک استانبول هتل 4 ستاره گرند گولسوی است که در محله شاهزاده باشی استانبول قرار گرفته است. هتل گرند گولسوی استانبول دارای اتاق هایی شیک و تمیز که به تازگی باسازی شده با امکانات بالا در اختیار مسافرانتور استانبول می باشد. این هتل تا میدان تقسیم ۱۰ دقیقه و تا مراکز خرید بسیار نزدیک است و مسافران تور استانبول با انتخاب این هتل می توانند به همه جا بروند. از امکاناتی که هتل گرند گولسوی استانبول برای تفریح و سرگرمی مسافران تور استانبول فراهم کرده شامل  استخر سرپوشیده و روباز، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد ، سونا ، ماساژ و .... می باشد. رستوران این هتل دارای انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه و باری در هتل با نوشیدنی های متفاوت و همچنین کافی شاپی با انواع دسر ها مخصوص مسافران تور استانبول می باشد. هتل گرند گولسوی استانبول سفر خوشی را برای مسافران تور استانبول آرزو می کند. 

 

امکانات هتل گرند گولسوی استانبول:

اینترنت ، استخر سرپوشیده و روباز، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد برای مسافران تور استانبول ، سونا ، ماساژ ، پیرایش و آرایش ،  اتوشویی، مینی بار، چای ساز ،سالن جلسات, رستوران, سشوار, کافی شاپ, خدمات خانه داری و .... برای مسافران تور استانبول می باشد.

 

هتل زوریخ استانبول

از هتل های 4 ستاره خوب و شیک استانبول هتل زوریخ است که به هتل زوریخ, مسجد سلیمانیه و بازار “گرند بازار” بسیار نزدیک است. هتل زوریخ استانبول دارای 126 اتاق شیک و مدرن با امکاناتی عالی نظیر: ماهواره, اینترنت, چایی ساز, قهوه ساز و ... نیز در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل دارای سونا, جکوزی,سالن ورزشی, فروشگاهای مختلف و بزرگ و ... که برای راحتی مسافران تور استانبول فراهم کرده است. هتل زوریخ استانبول دارای هتل دیگری در داخل خودش است و همچنین در اطراف این هتل انواع مغازه ها و رستوران تا مسافران تور استانبول با کمی قدم زدن از آنجا دیدن نمایند. چایخانه سنتی این هتل بسیار زیبا و دل چسب است و برای اوقات فراعت مسافران تور استانبول بسیار مناسب می باشد.

امکانات هتل زوریخ استانبول:

رستوران،ماهواره،خدمات خانه داری،پارکینگ اختصاصی این هتل،اینترنت در لابی هتل،فضای سبزی که در هتل وجود دارد،اینترنت در واحد،گشت درون/برون شهری،نمازخانه،تاکسی،لباس خشک کن، سالن ورزشی،کافی نت،گیم نت،سرویس انتقال به فرودگاه رایگان،چایخانه سنتی مخصوص مسافران تور استانبول، چایخانه در بام هتل،زمین تنیس و بیلیارد, سونا, جکوزی,سالن ورزشی, فروشگاهای مختلف و بزرگ و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

 

هتل آلبیناس استانبول

یکی از زیبا ترین و بهترین هتل های استانبول هتل 4 ستاره آلبیناس می باشد. که در مرکز استانبول که بسیار نزدیک به بازار آراستا و مسجد”بلو” می باشد. هتل آلبیناس استانبول دارای 28 اتاق خوب و بالکنی زیبا با منظرهای روبه شهر استانبول می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به کولر،تلوزیون ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان واینترنت وای فای رایگان برای مسافران تور استانبول می باشد. این هتل برای مسافران تور استانبول امکاناتی برای کودکان فراهم کرده است تا مسافران کودکان خود را به آنان بسپارند. مسافران تور استانبول با انتخاب این هتل می توانند سفر خوشی را تجربه کنند.

 

امکانات هتل آلبیناس استانبول:

رستوران با غذاهای متنوع مخصوص مسافران تور استانبول, کافه شاپ, پذیرش 24 ساعته, اتاقی برای کودکان, اینترنت رایگان, مینی بار و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

تور استانبول تیر 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تیر 95

 تور استانبول مرداد 95

تور استانبول تعطیلات مرداد 95 

تور استانبول تعطیلات شهریور 95 

تور استانبول شهریور 95 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,هتل های 4 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های 4 ستاره استانبول,راحت ترین هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های 4 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

حمام خرم سلطان استانبول

 یکی از جذاب ترین مکان های دیدنی استانبول حمام خرم سلطان است که جزء مکان های تاریخی استانبول به حساب می آید.حمام خرم سلطان استانبول به دستور سلطان سلیمان پادشاه عثمانی ساخته شد. این حمام  در ایاصوفیا نیز جزئ آثار باستانی و آثار دیدنی استانبول به شمار می آید و مسافران تور استانبول می توانند از انجا دیدن نمایند. خرم سلطان یکی از قدرتمندترین زنان در تاریخ عثمانی و از چهره‌های مشهور در دوران معروف به سلطنت زنان بوده است که نام های مختلفی از جمله گل بهار, روکسلانا, الکساندرا, آناستازیا, لیسوفسکا داشته ولی مشهور ترین نام او الکساندرا و خرم بوده است.  معماری بی نظیر حمام خرم سلطان استانبول توجه بسیاری از مسافران تور استانبول را به خود جلب کرده است. این حمام در در میدان سلطان احمد قرار دارد و آرامگاه خرم سلطان در مسجد سلیمانیه استانبول می باشد.

 

 

برج دختر استانبول

یکی از جاذبه های گردشگری استانبول برج دختر است که بر روی آب در جزیره ای بنا شده است. در زمان یونانی ها در این جزیره یک مقبره ساخته شد و بعدها بنای ایستگاه کنترل گمرک دریایی نیز در ان ساخته شد و بعد از آن از این جزیره به عنوان تبعیدگاه مردم استفاده میشد و در چندین سال پیش هم به عنوان فانوس دریایی از آن استفاده می کردندو امروزه با سرمایه گذاری هایی و باز سازی هایی که صورت گرفت به این قلعه تبدیل شد. امروزه مسافران تور استانبول برای گردش به آنجا رفته و از آنجا لذت می برند. برج دختر استانبول دارای رستوران و کافی شاپی است تا مسافران تور استانبول برای سرو غذا و نوشیدنی با چشم اندازی فوق العاده بروند. 

 

کاخ دلمه باغچه استانبول

 یکی از لوکس ترین کاخ دوره غثمانی کاخ دلمه‌ باغچه استانبول است که بین سالهای ۱۸۴۳ و ۱۸۵۶، به دستور سلطان عبدالمجید یکم، ۳۱امین پادشاه عثمانی احداث شد این کاخ در سمت اروپایی تنگه بسفر قرار دارد که با مساحت ۴۵ هزار متر مربع در منطقه‌ای با مساحت ۱۱۰ هزار متر مربع بنا شده‌ و در معماری آن تلفیقی از هنر و معماری ترک با اروپایی به کار رفته است  در معماری این کاخ از 14 تن ورقه طلا استفاده شده است. از سال ۱۸۸۹ تا ۱۹۰۹ میلادی از این مکان به عنوان مرکز اداری اصلی امپراتوری عثمانی استفاده می‌شد و آخرین سلاطین عثمانی از این کاخ به عنوان محل اقامت اولیه و حکومتی استفاده می کردند.  بزرگترین لوستر کریستال در قصر دلمه‌ باغچه استانبول واقع شده‌ که  هدیه‌ای از طرف ملکه ویکتوریا اول به شاه عثمانی می باشد و دارای ۷۵۰ حباب و وزنی معادل ۴٫۵ تن است، این لوستر در سالنی با 56 ستون واقع شده و جلال و شکوه فوق العاده ای دارد.تمامی ساعت‌های این کاخ بر روی ۹:۰۵ متوقف هستند، ساعتی که آتاتورک در این کاخ در  نوامبر ۱۹۳۸ دیده از جهان فروبست. این کاخ همه روزه به استثناء روزهای دوشنبه و پنج شنبه جهت بازدید همگان و مسافران تور استانبول باز می باشد.

 

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

تور استانبول تیر 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تیر 95

 تور استانبول مرداد 95

تور استانبول تعطیلات مرداد 95 

تور استانبول تعطیلات شهریور 95 

تور استانبول شهریور 95 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول,بهترین جاهای دیدنی استانبول,جذاب ترین جاهای دیدنی ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل آلبیناس استانبول

یکی از زیبا ترین هتلی که در استانبول وجود دارد،هتل آلبیناس استانبول است. این هتل یک هتل ۴ ستاره میباشد. این هتل واقع در مرکز استانبول است.نزدیکی آن به بازار آستارا و  مسجد”بلو” هم باعث جذب مسافران تور استانبول میباشد.این هتل با امکانات فوق لوکس و مدرن آماده ی میزبانی مهمانان عزیز است.

امکانات هتل آلبیناس استانبول:

این هتل ۲۸ اتاق دارد که همه آن ها مجهز به کولر، تلوزیون ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان است.تمامی اتاق ها دارای سرویس بهداشتی شخصی هستند.شما میتوانید در اتاق ها به اینترنت پرسرعت و رایگان وای فای متصل شوید و همچنین در اتاق شما یک ماهواره نصب شده است تا شما بتوانید برنامه موردعلاقه خود را از تلویزیون ببینید.همچنین یکی از ویژگی های خوب هتل آلبیناس استانبول این است که اگر شما بچه دارید و میخواهید به داخل شهر بروید میتوانید بچه تان را در اینجا بگذارید و آن ها از بچه هایتان مراقبت میکنند.(همچنین یک تلوزیون در لابی نیز وجود دارد.)

در این هتل یک رستوران و یک کافی شاپ وجود دارد شما مسافران تور استانبول میتوانید به کافه شاپ رفته و نوشیدنی موردعلاقه خود را سفارش داده یا اینکه به رستوران رفته و غذای موردعلاقه خود را سفارش بدهید و از ان لذت ببرید یا اینکه شما میتوانید با سفارش دادن به اتاقتان بروید و آن ها برایتان بیاورند.بیزینس سنتر این هتل به صورت ۲۴/۷ باز است.که شامل یک اتاق کنفرانس و پارکینگ رایگان میباشد.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات خرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آلبیناس استانبول, هتل خوب استانبول, نرخ خوب هتل استانبول, رزرو هتل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

کاخ توپکاپی استانبول

کاخ توپکاپی استانبول منزلگاه سلاطین عثمانی از سال 1465 تا 1856 بوده است و یکی از محبوب ترین جاذبه های شهر استانبول است. معماری بی نظیر و حیاط های زیبایی در این کاخ وجود دارد. این کاخ در سال 1924 یعنی اندکی پس از دوره عثمانی تبدیل به موزه شد.

کاخ توپکاپی محل حرم سلطنتی نیز بوده است. تور حرم جداگانه است و گردشگران تور استانبول که می خواهند از حرم دیدن کنند باید علاوه بر ورودی 13 دلاری این کاخ، 10 دلار دیگر هم بپردازند.

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات خرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول,بهترین جاهای دیدنی استانبول,جذاب ترین جاهای دیدنی ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول

از مجلل ترین و شیک ترین هتل های 5 ستاره استانبول هتل کرآون پلازا هاربیه است که در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است. هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول در نزدیکی مرکز نمایشگاه لطفی کردار, مرکز خرید جواهر همگی و مترو بسیار نزدیک می باشد. اتاق های این هتل بسیار بزرگ و شیک با امکانات عالی از جمله اینترنت رایگان در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول برای مسافران تور استانبول امکاناتی تفریحی نظیر استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی, زمین تنیس, زمین بیلیارد, گیم نت و ... فراهم کرده تا مسافران اوقات فراغت در آنجا بگذرانند. رستوران هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول دارای انواع غذاهای متنوع و سنتی همراه با کافی شاپی عالی با انواع دسر ها و نوشیدنی ها و همچنین مکانی سنتی بر بام هتل جهت سرو چای و قلیان می باشد. این هتل سفر خوشی را برای مسافران تور استانبول فراهم می کند.

 

امکانات هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول:

رستوران، نمازخانه، لاندری، صندوق امانات ، فروشگاه، کافی نت و پارکینگ سرپوشیده ، ترانسفر رایگان فرودگاه, خدمات خانه داری,  زمین تنیس, زمین بیلیارد برای مسافران تور استانبول, سالن ورزشی, پارک کودکان, استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی, گیم نت و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

 تور استانبول مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول, بهترین هتل استانبول, نرخ خوب هتل استانبول, مناسب ترین هتل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل کالیفرنیا استانبول

از هتل های خوب و مناسب استانبول هتل 3 ستاره کالیفرنیا است که از نظر موقعیت مکانی بسیار مناسب است. هتل کالیفرنیا استانبول در نزدیکی مکان های دیدنی و تاریخی شهر از جمله مسجد سلطان احمد و موزه باستان شناسی, بازار بزرگ  استانبول و  بسیار به فرودگاه و راه آهن نزدیک می باشد. این هتل دارای 20 اتاق و سوئیت های خانوادگی که هر کدام مجهز و تمیز در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل تراسی برای آفتاب گرفتن مسافران تور استانبول جهت ریلکس کردن فراهم کرده و همچنین صرافی در اختیار آنها گذاشته است. هتل کالیفرنیا استانبول برای مسافران تور استانبول بهترین امکانات را فراهم کرده است. 

 

امکانات هتل کالیفرنیا استانبول: 

اتو کشی ، پذیرش و ترخیص خصوصی ، ترانسفر فرودگاه مخصوص مسافران تور استانبول ، خانه داری ، خشکشویی ، ارائه خبرنامه ،سرویس مستخدم ، فکس و کپی و کرایه اتومبیل و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

 تور استانبول مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل کالیفرنیا استانبول, مناسب ترین هتل استانبول, نرخ ویژه هتل استانبول, رزرو هتل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل هیلتون بسفر استانبول 

 هتل هیلتون بسفر در مرکز شهر استانبول قرار گرفته است و منظره زیبایی از تنگه بسفر را می توان در هتل مشاهده کرد، این هتل تنها 10 دقیقه با میدان تقسیم فاصله داشته و از ویژگی های بارز آن استخر فضای باز و استخر سرپوشیده، باغ سبز زیبا، حمام سنتی ترکی و 6 رستوران و بار می باشد.  ایستگاه متروی تقسیم پیاده 5 دقیقه با این هتل فاصله دارد که باعث جذب مسافران تور استانبول میشود.

امکانات هتل هیلتون بسفر استانبول:

هتل هیلتون اتاق های روشن با بالکن مشرف به باغ یا تنگه بسفر را به شما  گردشگران تور استانبول ارائه می دهد، از ویژگی های بارز اتاق ها طراحی به سبک سنتی ترکی، پنجره های بزرگ، نشیمنگاه جداگانه، حمام با سنگ مرمر می باشد. شما در اتاق به آسانی می توانید به تنقلات متنوعی دسترسی داشته باشید.

رستوران های هتل در فضای باز با نمایش پانورامایی طبیعت و انواع غذاهای بین المللی و ترکی در خدمت مسافران می باشد. خوراک های منطقه ای مانند غذاهای دریایی و گوشت کبابی در تراس رستوران و با منظره بسفر سرو شده و باعث می شود که مسافران تور استانبول لحظات خوشی را سپری کنند.

باشگاه ورزشی گسترده ای در هتل هیلتون قرار دارد که 24 ساعته باز است و دارای تنیس، راکت، کلاس های ایروبیک، حمام ترکی، 2 عدد سونا، 2 عدد اتاق بخار و ماساژ می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل هیلتون بسفر استانبول, بهترین هتل استانبول, مناسب ترین هتل استانبول, نرخ خوب هتل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل آلبیناس استانبول

یکی از زیبا ترین و بهترین هتل های استانبول هتل 4 ستاره آلبیناس می باشد. که در مرکز استانبول که بسیار نزدیک به بازار آراستا و مسجد”بلو” می باشد. هتل آلبیناس استانبول دارای 28 اتاق خوب و بالکنی زیبا با منظرهای روبه شهر استانبول می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به کولر،تلوزیون ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان واینترنت وای فای رایگان برای مسافران تور استانبول می باشد. این هتل برای مسافران تور استانبول امکاناتی برای کودکان فراهم کرده است تا مسافران کودکان خود را به آنان بسپارند. مسافران تور استانبول با انتخاب این هتل می توانند سفر خوشی را تجربه کنند.

 

امکانات هتل آلبیناس استانبول:

رستوران با غذاهای متنوع مخصوص مسافران تور استانبول, کافه شاپ, پذیرش 24 ساعته, اتاقی برای کودکان, اینترنت رایگان, مینی بار و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

هتل ریوا استانبول

یکی از هتل های خوب و تمیز 4 ستاره استانبول هتل ریوا است که در بیوقلو  قرار گرفته است و فقط 3 دقیقه تا میدان تقسیم و خیابان استقلال استانبول فاصله دارد. هتل ریوا استانبول دارای اتاق های مجهز و تمیز ودارای امکاناتی  تهویه کننده هوا، حمامی اختصاصی و مدرن همراه با خشک کننده مو و اینترنت وای فای که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. پذیرش این هتل 24 ساعته در اختیار مسافران تور استانبول می باشند. رستوران هتل دارای غذاهای متنوع از جمله ترکی و انواع دسر ها می باشد. منطقه هتل ریوا استانبول برای مسافران تور استانبول که به خرید کردن ، رستوران گردی و پیاده روی در شب علاقه مند هستند بسیار مناسب است.

 

امکانات هتل ریوا استانبول:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، گاوصندوق، تهویه، بار، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، امکانات جلسه و ضیافت، کرایه اتومبیل برای مسافران تور استانبول، فکس و کپی و... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

هتل گلدن هیل استانبول

یکی از هتل های ۴ ستاره شیک استانبول هتل گلدن هیل می باشد که در مناطق قدیمی استانبول و در قلب شهر قرار گرفته است این هتل در منطقه فیندیکزاده واقع شده و بسیار به مکان های دیدنی استانبول نزدیک می باشد. هتل دارای ۹۷ اتاق مجهز می باشد تمامی اتاق ها مجهز به بالکن ، اینترنت ، تلفن ، تلویزیون ، سرویس حمام ، سیستم حرارتی و برودتی و کفپوش آنها نیز از موکت پوشیده شده است این هتل دارای رستوران با غذاهای خوشمزه و فروشگاه‌های زیبا برای مسافران تور استانبول می باشد و حمل و نقل عمومی نیز در مجاورت آن در دسترس است. فرودگاه آتاتورک نیز ١٢ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. هتل گلدن هیل استانبول با ایاصوفیه ، کاخ توپ کاپی ، مسجد کبود ، بازار بزرگ استانبول و کاخ دولمه باغچه, 5 دقیقه فاصله دارد و مسافرانتور استانبول با انتخاب این هتل می توانند به راحتی به جاهای دیدنی استانبول بروند. 

امکانات هتل گلدن هیل استانبول:

سالن های کنفرانس, ویدئو, اینترنت, صرافی, آسانسور,سالن SPA, صندلی‌های حمام آفتاب مخصوص مسافران تور استانبول ، سالن بدنسازی . آرایشگاه . استخر سر پوشیده و … که این هتل در اختیار مسافران تور استانبول قرار می دهد.

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   


:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های 4 ستاره استانبول,راحت ترین هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های 4 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل آلبیناس استانبول

یکی از زیبا ترین و بهترین هتل های استانبول هتل 4 ستاره آلبیناس می باشد. که در مرکز استانبول که بسیار نزدیک به بازار آراستا و مسجد”بلو” می باشد. هتل آلبیناس استانبول دارای 28 اتاق خوب و بالکنی زیبا با منظرهای روبه شهر استانبول می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به کولر،تلوزیون ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان واینترنت وای فای رایگان برای مسافران تور استانبول می باشد. این هتل برای مسافران تور استانبول امکاناتی برای کودکان فراهم کرده است تا مسافران کودکان خود را به آنان بسپارند. مسافران تور استانبول با انتخاب این هتل می توانند سفر خوشی را تجربه کنند.

 

امکانات هتل آلبیناس استانبول:

رستوران با غذاهای متنوع مخصوص مسافران تور استانبول, کافه شاپ, پذیرش 24 ساعته, اتاقی برای کودکان, اینترنت رایگان, مینی بار و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

هتل ریوا استانبول

یکی از هتل های خوب و تمیز 4 ستاره استانبول هتل ریوا است که در بیوقلو  قرار گرفته است و فقط 3 دقیقه تا میدان تقسیم و خیابان استقلال استانبول فاصله دارد. هتل ریوا استانبول دارای اتاق های مجهز و تمیز ودارای امکاناتی  تهویه کننده هوا، حمامی اختصاصی و مدرن همراه با خشک کننده مو و اینترنت وای فای که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. پذیرش این هتل 24 ساعته در اختیار مسافران تور استانبول می باشند. رستوران هتل دارای غذاهای متنوع از جمله ترکی و انواع دسر ها می باشد. منطقه هتل ریوا استانبول برای مسافران تور استانبول که به خرید کردن ، رستوران گردی و پیاده روی در شب علاقه مند هستند بسیار مناسب است.

 

امکانات هتل ریوا استانبول:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، گاوصندوق، تهویه، بار، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، امکانات جلسه و ضیافت، کرایه اتومبیل برای مسافران تور استانبول، فکس و کپی و... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

هتل گلدن هیل استانبول

یکی از هتل های ۴ ستاره شیک استانبول هتل گلدن هیل می باشد که در مناطق قدیمی استانبول و در قلب شهر قرار گرفته است این هتل در منطقه فیندیکزاده واقع شده و بسیار به مکان های دیدنی استانبول نزدیک می باشد. هتل دارای ۹۷ اتاق مجهز می باشد تمامی اتاق ها مجهز به بالکن ، اینترنت ، تلفن ، تلویزیون ، سرویس حمام ، سیستم حرارتی و برودتی و کفپوش آنها نیز از موکت پوشیده شده است این هتل دارای رستوران با غذاهای خوشمزه و فروشگاه‌های زیبا برای مسافران تور استانبول می باشد و حمل و نقل عمومی نیز در مجاورت آن در دسترس است. فرودگاه آتاتورک نیز ١٢ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. هتل گلدن هیل استانبول با ایاصوفیه ، کاخ توپ کاپی ، مسجد کبود ، بازار بزرگ استانبول و کاخ دولمه باغچه, 5 دقیقه فاصله دارد و مسافرانتور استانبول با انتخاب این هتل می توانند به راحتی به جاهای دیدنی استانبول بروند. 

امکانات هتل گلدن هیل استانبول:

سالن های کنفرانس, ویدئو, اینترنت, صرافی, آسانسور,سالن SPA, صندلی‌های حمام آفتاب مخصوص مسافران تور استانبول ، سالن بدنسازی . آرایشگاه . استخر سر پوشیده و … که این هتل در اختیار مسافران تور استانبول قرار می دهد.

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   


:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های 4 ستاره استانبول,راحت ترین هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های 4 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل سیرین گلد استانبول

یکی از هتل های 3 ستاره خوب استانبول هتل سیرین گل است که در منطقه کوم کاپی استانبول قرار گرفته است. هتل سیرین گلد استانبول دارای اتاق های خوب و تمیز با امکاناتی مناسب در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. اتاق ها دارای مینی بار رایگان مخصوص مسافران تور استانبول می باشد. رستوران و درینکینگ بار این هتل به صورت ۲۴ ساعت آماده پذیرایی از مسافران است. فاصله هتل سیرین گلد استانبول تا  مسجد بلو ۱٫۴ کیلومتر, تا حاجی سوفیا ۱٫۷ کیلومتر, تا مکان توپ کاپی ۲ کیلومتر می باشد. در تمامی مکان های این هتل اینترنت وجود دارد و به صورت رایگان در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. هتل سیرین گلد استانبول برای مسافران تور استانبول سفر خوشی را آرزو می کند.

 

امکانات هتل سیرین گلد استانبول:

سرویس شاتل(شارژی)،اجاره ماشین برای مسافران تور استانبول، اجاره دوچرخه، ایرپورت شاتل(شارژی), اجازه ورود حیوان به هتل و اتاقتان, پارکینگ شخصی, اینترنت وای فای, رستوران, درینکینگ بار 24 ساعته, رستوران با انواع غذاهای دریایی و .... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

هتل گرند اونال استانبول

یکی از هتل های خوب استانبول هتل 3 ستاره گرند اونال می باشد که در مرکز استانبول نزدیکی به میدان آکسارای قرار گرفته است. هتل گرند اونال استانبول دارای 100 اتاق زیبا و مدرن که منظره ای زیبا رو به دریا دارد و هر اتاق دارای یک تلویزیون ال سی دی و حمام و اینترنت در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل برای مسافران تور استانبول  استخر روبسته کوچک ، سالن ماساژ ، سالن اسپا ، حمام ترکی و سونای خشک فراهم کرده است تا مسافران از سفر خود لذت ببرند.

 

امکانات هتل گرند اونال استانبول :

رستوران با سرو غذاهای خوشمزه ترکی و بین المللی,  استخر روبسته کوچک ، سالن ماساژ ، سالن اسپا مخصوص مسافرانتور استانبول ، حمام ترکی, سونای خشک, سالن همایش, اینترنت, پذیرش 24 ساعته و... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

هتل متروپلی استانبول

یکی از هتل های خوب استانبول هتل 3 ستاره متروپلی است که در یکی از مناطق قدیمی به نام اکسارای قرار گرفته است. هتل متروپلی استانبول فاصله بسیار کمی تا “ایاصوفیه”، مسجد “آبی”، قصر “توپکاپی”، بازار بزرگ، “باسیلیکا سیسترن” و حمام ترکی “کمبرلیتاس” دارد که برای مسافران تور استانبول فوق العاده می باشد ,زیرا در فاصله کمتر از ده دقیقه از هتل می توانند از مکان های دیدنی دیدن نمایند. این هتل دارای ۴۰ اتاق خوب می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به :اینترنت ,حمام ,دستگاه تهویه و نوشیدنی ها رایگان برای مسافران تور استانبول می باشد. در بعضی از اتاق های هتل متروپلی استانبول مخصوص کسانی می باشد که سیگار میکشند و همچنین در این هتل می توان ماشین اجاره کرد و به تور شهری هم با هماهنگی هتل رفت.

 

امکانات هتل متروپلی استانبول:

رستوران با انواع غذاهای خوشمزه ایی از قیبل:استیک مرینیت شده، ماهی با سس‌های متفاوت، پنکیک با خاویار مخصوص مسافران تور استانبول, وای فای رایگان در هتل, کارکنان و خدمه هتل با چند زبان ,سرویس ۲۴ ساعته, اجاره ماشین و... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل 3 ستاره استانبول, بهترین هتل 3 ستاره استانبول, نرخ خوب هتل 3 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل گلدن هیل استانبول

یکی از هتل های ۴ ستاره شیک استانبول هتل گلدن هیل می باشد که در مناطق قدیمی استانبول و در قلب شهر قرار گرفته است این هتل در منطقه فیندیکزاده واقع شده و بسیار به مکان های دیدنی استانبول نزدیک می باشد. هتل دارای ۹۷ اتاق مجهز می باشد تمامی اتاق ها مجهز به بالکن ، اینترنت ، تلفن ، تلویزیون ، سرویس حمام ، سیستم حرارتی و برودتی و کفپوش آنها نیز از موکت پوشیده شده است این هتل دارای رستوران با غذاهای خوشمزه و فروشگاه‌های زیبا برای مسافران تور استانبول می باشد و حمل و نقل عمومی نیز در مجاورت آن در دسترس است. فرودگاه آتاتورک نیز ١٢ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. هتل گلدن هیل استانبول با ایاصوفیه ، کاخ توپ کاپی ، مسجد کبود ، بازار بزرگ استانبول و کاخ دولمه باغچه, 5 دقیقه فاصله دارد و مسافرانتور استانبول با انتخاب این هتل می توانند به راحتی به جاهای دیدنی استانبول بروند. 

امکانات هتل گلدن هیل استانبول:

سالن های کنفرانس, ویدئو, اینترنت, صرافی, آسانسور,سالن SPA, صندلی‌های حمام آفتاب مخصوص مسافران تور استانبول ، سالن بدنسازی . آرایشگاه . استخر سر پوشیده و … که این هتل در اختیار مسافران تور استانبول قرار می دهد.

 

هتل مانسول بوتیک استانبول

یکی از معروف تری و بهترین هتل های استانبول هتل 4 ستاره مانسول بوتیک استانبول می باشد که در مرکز استانبول قرار گرفته است. این هتل که نام دارد به طور جالبی به میدان تکسیم یا همان تقسیم فاصله دارد. مسافران تور استانبول کافیست از این هتل حدود ۱۰۰ متر پیاده روی کنند تا به این میدان زیبا برسید. این هتل برای مسافران تور استانبول اینترنت رایگان گذاشته است .طراحی این هتل بهصورت سنتی است و دارای کف پوش های چوبی زیبا می باشد. در این هتل و در تمامی اتاق ها امکاناتی نظیر تهویه کننده هوا ، صندوق امانات به سایز لپ تاپ ، تلویزیون LCD ، چای یا قهوه ساز قرار دارد که در اختیار مسافرانتور استانبول می باشد.

 

امکانات هتل مانسول بوتیک استانبول:

پذیرش 24 ساعته, رستوران با انواع غذاهای مختلف برای مسافران تور استانبول, اینترنت رایگان و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های 4 ستاره استانبول,راحت ترین هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های 4 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

 هتل پوینت استانبول

 هتلی 5 ستاره پوینت یکی از زیبا ترین هتل های استانبول می باشد که در مرکز شهر استانبول و در منطقه شیشلی تکسیم قرار گرفته است. فاصله این هتل تا میدان تقسیم و مراکز خرید فقط 500 کیلومتر است و به همین دلیل به مسافرین تور استانبول می توانند به مراکز خرید بروند. هتل پوینت استانبول امکانات عالی با کیفیت بالایی را در اختیار مسافران تور استانبول قرار می دهد.

امکانات هتل پوینت استانبول:

رستوران، بار، سونا، استخر سرپوشیده، جکوزی، سالن بدنسازی و اتاق های ماساژ و... مخصوص مسافران تور استانبول می باشد.

 

 

 

هتل هری این مرتر استانبول 

 شیک ترین هتل 5 ستاره استانبول هتل هری این مرتر است که در منطقه مرتر استانبول واقع شده است. این هتل دارای 148 اتاق شیک و مجهز می باشد که اتاق ها شامل امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، ماهواره، کتری برقی، دوش، حمام، سشوار و ... برای مسافران تور استانبول می باشند. هر روز صبح در رستوران صبحانه برای مسافران تور استانبول سرو می شود. ایستگاه مرتر استانبول در 650 متری هتل هری این مرتر استانبول است که امکان دسترسی راحت به منطقه سلطان احمد و بازدید از جاذبه های توریستی این شهر را برای مسافران تور استانبول ممکن می کند. فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک 10 کیلومتر است.

 

امکانات هتل هری این مرتر استانبول:

 میز تنیس مخصوص مسافران تور استانبول، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران،کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، نگهداری از کودکان تور استانبول، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، سوییت عروس، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و .... می باشد.

 

هتل گرند حیات استانبول

یکی از شیک ترین هتل های 5 ستاره استانبول هتل گرند حیات می باشد که در مرکز شهر استانبول و در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است. هتل در نزدیکی ساحلی زیبا قرار گرفته  و همچنین در اطراف آن علاوه بر بار، رستوران و کلاب‌های شبانه‌ی فراوان و مراکز خرید، به حمل و نقل عمومی برای راحتی مسافران تور استانبول دسترسی دارد. هتل گرند حیات استانبول دارای ٣۶٠ اتاق مجلل (شامل ٢۴ سوئیت) می باشد. ایستگاه مترو تقسیم تنها ۴۰۰ متر با هتل گراند حیات فاصله دارد و به فاصله این هتل با منطقه تاریخی سلطان احمد از جمله موزه و کاخ توپکاپی ، مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی ۵ کیلومتر می باشد که از مهم ترین به شمار می آید و مسافران تور استانبول می توانند از آنجا دیدن نمایند.

 

امکانات هتل گرند حیات استانبول:

 لابی با پذیرش ٢۴ ساعته، اینترنت عمومی، صرافی، سلمانی و صندوق امانات اجاره‌ای, رستوران با انواع غذاهای متفاوت,بخشی غیرسیگاری، بار دنج با موزیک‌های خوب و نوشیدنی‌های متنوع مخصوص مسافران تور استانبول, کافه‌, دوچرخه‌سواری, استخر فضای باز , مرکز تناسب اندام , حمام آب گرم و... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول ,هتل خوب استانبول,نرخ ارزان هتل استانبول,مناسب ترین هتل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل ریکسوس پرا استانبول

هتل 5 ستاره ریکسوس پرا در 200 متری خیابان معروف استقلال قرار دارد. این هتل دارای 116 اتاق است که اتاق ها مجهز به وای فای 128 کیلو بایت، مینی بار، حمام، سیستم تهویه و ... هستند و بعضی از اتاق ها چشم انداز زیایی از شاخ طلایی دارند. از نظر دسترسی به حمل و نقل عمومی این امکان برای مسافرانتور استانبول نوروز 95 فراهم است که با 10 دقیقه پیاده روی از این هتل به ایستگاه متروی تکسیم رسیده و به منطقه تاریخی سلطان احمد رفته و از جاذبه های توریستی آنجا دیدن کنند. در کافه رویال این هتل می توان از انواع نوشیدنی ها و اسنک های خوشمزه همراه با چشم انداز زیبای شاخ طلایی لذت برد. فاصله این هتل تا فرودگاه آتاترک حدود 30 کیلومتر است. 

-ریکسوس-پرا2.jpg

امکانات هتل ریکسوس پرا استانبول:

تراس، سونا، باشگاه، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، بار، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، آسانسور و.. را نام برد. مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-ریکسوس-پرا4.jpg

-ریکسوس-پرا6.jpg

-ریکسوس-پرا5.jpg


هتل سورملی استانبول

هتل سورملی استانبول از هتل های 5 ستاره است که در منطقه تفریحی تجاری سیسیلی واقع شده است. این هتل دارای رستوران ترکی و اتاق های بزرگ با وای فای رایگان می باشد.هتل سورملی کمتر از یک کیلومتر تا مرکز خرید جواهر و کمتر از نیم مایل تا مترو فاصله دارد و خیابان استقلال و کاخ ییلدیز در سه کیلومتری و فرودگاه بین المللی آتاتورک در 11 کیلومتری این هتل می باشند.در این هتل هر روز صبح در رستوران روگا صبحانه بوفه سرو می شود.از امکانات تفریحی این هتل می توان به استخر روباز با تراس اشاره کرد. این هتل دارای 205 اتاق می باشد که مجهز به مبلمان مدرن، مینی بار، خط تلفن مستقیم، یخچال، تلویزیون، رادیو، تلویزیون، صندوق امانات ، سیستم تهویه مطبوع ، حمام ، وان، سشوار و... می باشند.مسافران تور استانبول نوروز 95 می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

-سور-ملی-استانبول2.jpg

امکاناتهتل سورملی استانبول:  

سالن کنفرانس، استخر، حمام ترکی، سونا، آرایشگاه زنانه و مردانه ، فضای سبز، سالن ورزش، خانه داری، امکانات جلسه ، لاندری، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، رستوران، کافی شاپ، پذیرش شبانه روزی، اتاقهای بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، مرکز سلامت، پارکینگ خصوصی و... را نام برد. مسافرانتور استانبول نوروز 95  با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-سورملی-استانبول6.jpg

-سور-ملی-استانبول4.jpg

-سورملی-استانبول7.jpg


هتل گرند حیات استانبول

هتل۵ ستاره گرند حیات استانبول  در مرکز شهر استانبول واقع و در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است.این هتل در نزدیکی ساحل قرار گرفته و همچنین در اطراف این هتل می‌توانید علاوه بر بار، رستوران و کلاب‌های شبانه‌ی فراوان و مراکز خرید استانبول، به حمل و نقل عمومی نیز دسترسی داشته باشید.ایستگاه مترو تقسیم تنها ۴۰۰ متر با هتل گراند حیات فاصله دارد و به فاصله ۵ کیلومتر از این هتل منطقه تاریخی سلطان احمد از جمله موزه و کاخ توپکاپی ، مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی قرار گرفته است که از مهم ترین مکان های دیدنی استانبول به شمار می آیند و باعث جذب مسافرانتور استانبول نوروز 95میشود. 

-گرند-حیات1.jpg

-گرند-حیات7.jpg

امکانات هتل گرند حیات استانبول:

هتل دارای ٣۶٠ اتاق (شامل ٢۴ سوئیت) می باشد. اتاق‌های هتل گرند حیات استانبول زیبا ، مدرن و دارای سیستم گرمایش و تهویه‌ی مطبوع مرکزی، حمام اختصاصی با سشوار، اینترنت، رادیو، خط تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره‌ای/کابلی، مینی‌بار/یخچال و گاوصندوق هستند. در این هتل که از بهترین هتل های استانبول است ، اکثر اتاق‌ها تخت‌خواب دونفره دارند.از امکانات دیگر این هتل ۵ ستاره می‌توان به لابی با پذیرش ٢۴ ساعته، اینترنت عمومی، صرافی، سلمانی و صندوق امانات اجاره‌ای اشاره کرد. مهمانان حتماً از غذاهای خوشمزه‌ی رستوران هتل با بخش ویژه‌ی غیرسیگاری، بار دنج با موزیک‌های خوب و نوشیدنی‌های متنوع لذت خواهند برد. کافه‌ی هتل هم بهترین فضاست برای لم‌دادن یا گپ‌زدن‌های دوستانه. شب‌ها از سرزندگی کلاب شبانه‌‌ی هتل و روزها از دوچرخه‌سواری در محوطه‌ی اطراف هتل لذت ببرید.هتل ۵ ستاره گرند حیات استانبول دارای یک استخر فضای باز و مرکز تناسب اندام کاملا مجهز می باشد. مرکز تناسب اندام و حمام آب گرم هتل حیات خستگی را از تن شما بیرون خواهد کرد . مسافران تور استانبول نوروز 95با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. 

-گرند-حیات3.jpg

-گرند-حیات2.jpg

-گرند-حیات5.jpg

-گرند-حیات8.jpg

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 95

تور استانبول نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول ,هتل خوب استانبول,نرخ ارزان هتل استانبول,مناسب ترین هتل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل گرند ازتانیک استانبول

هتل گرند ازتانیک استانبول در شمار هتل های 4 ستاره استانبول قرار دارد و در بهترین قسمت شهر در منطقه تکسیم استانبول واقع شده است از این رو مورد توجه گردشگران تور استانبول می باشد. این هتل از 193 اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، تلویزیون، ماهواره، سیستم تهویه، مینی بار، چای|قهوه ساز و ... می باشند. اتاق های هتل با رنگ های گرم و مبلمان چوبی دکوربندی شده اند. در رستوران این هتل انواع غذاهای مخصوص و بین المللی برای میهمانان تور استانبول سرو می شود. همچنین هتل برای استراحت میهمانان نیز تدارکاتی دیده است از جمله می توان به حمام ترکی، استخر ، باشگاه و خدمات ماساژ اشاره نمود. این هتل تا کاخ دلمه باغچه 1 کیلومتر فاصله دارد.

آدرس هتل گرند ازتانیک استانبول : Topcu Cad. No:9 Talimhane Taksim , Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

از امکانات هتل گرند ازتانیک استانبول می توان به سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل (با هزینه)، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)، پذیرش 24 ساعته میهمانان تور استانبول ، رستوران، روم سرویس، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه مجهز، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، سوییت ویژه ماه عسل، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان و .... اشاره نمود.

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول اسفند 94

تور استانبول نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل گرند ازتانیک استانبول,شیک ترین هتل استانبول,مناسب ترین هتل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل 3 ستاره سللطان احمد استانبول در 50 متری میدان اسب دوانی و مشرف به دریای مرمره بنا شده است. این هتل با فرودگاه آتاتورک استانبول حدود 14 کیلومتر و با فرودگاه سابیها گچن 50 کیلومتر فاصله دارد. مسجد کبود و ایاصوفیه در 100 متری این هتل قرار گرفته اند. در مقابل هتل سلطان احمد ایستگاه تراموا و اتوبوس قرار گرفته است. این هتلتور استانبول به اینترنت نیز مجهز شده است.

_سلطان_احمد_استانبول_1.jpg

_سلطان_احمد_استانبول_2.jpg

_سلطان_احمد_استانبول_3.jpg

امکانات هتل سلطان احمد استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، انبار بار وچمدان، گرمایش، تهویه، گاوصندوق، بار، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، ترانسفر فرودگاه، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، صبحانه در اتاق و... . تور استانبول لحظات خوبی را برای شما در این هتل فراهم می آورد.

_سلطان_احمد_استانبول_4.jpg

_سلطان_احمد_استانبول_5.jpg

_سلطان_احمد_استانبول_6.jpg

 

 

هتل 3 ستاره سوریا استانبول در منطقه لاللی استانبول بنا شده است. این هتل با فرودگاه آتاتورک 15 کیلومتر فاصله دارد. ایستگاه مترو به این هتل تور استانبول نزدیک می باشد. هتل سوریا با مرکز خرید  Ordu 3 کیلومتر و باLaleli Kizilay 330 متر فاصله دارد. این هتل در مجموع از 57 اتاق تشکیل شده است. همه اتاق های این هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد.

 

_سوریا_استانبول_1.jpg

 

_سوریا_استانبول_2.jpg

 

امکانات هتل سوریا استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، صرافی، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، بار، گرمایش، بازی دارت و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور استانبول همراه شوید .

 

_سوریا_استانبول_3.jpg

 

_سوریا_استانبول_4.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول اسفند 94

تور استانبول نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره استانبول,مناسب ترین هتل های استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل آلزر استانبول

alzer.jpg

یکی از هتل های خوب استانبول هتل 3 ستاره آلزر است که در روبروی مسجد کبود واقع شده و سال 2008 درباز سازی شده است. این در مجموع از 22 اتاق و 6 طبقه مجهز  تشکیل شده است. ایستگاه حمل و نقل عمومی 50 متر با هتل فاصله دارد. هتل مجهز به اینترنت رایگان برای مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشد. در این هتل یک صرافی هم  مخصوص مسافران تور استانبول نوروز 95 وجود دارد. پذیرش هتل به صورت 24 ساعته در اختیار مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشد. این هتل به دریای مرمره مشرف می باشد. 

alzer1.jpg

alzer2.jpg

alzer3.jpg

امکانات هتل آلزر استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی مخصوص مسافران تور استانبول نوروز 95، تهویه، گرمایش، اینترنت وایرلس، گاوصندوق دیجیتالی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، آسانسور، اتاق های ضد صدا، فکس و کپی، اتاق ضد حساسیت، صندوق امانات، سرویس نگهداری از کودکان و...

alzer4.jpg

 

 

هتل آلاهان استانبول

آلاهان

هتل خوب استانبول هتل 3 ستاره آلاهان است که در فاصله 10 دقیقه ای از ساحل واقع شده است. این هتل در مجموع از 64 اتاق خوب برای مسافران تور استانبول نوروز 95 تشکیل شده است. این هتل در منطقه آکسارای واقع شده است و از ایستگاه تراموا 300 متر فاصله دارد. این هتل مجهز به اینترنت رایگان مخصوص مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشد. پذیرش هتل آلاهان به صورت شبانه روزی است. مسجد کبود، قصر و موزه توپکاپی و ایاصوفیه به این هتل نزدیک می باشد.

آلاهان1

آلاهان3

امکانات هتل آلاهان استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور استانبول نوروز 95، آسانسور، فروشگاه، بار، تهویه، گرمایش، انبار بار و چمدان، باشگاه بدنسازی، سونا، ماساژ، صندوق امانات، کافی شاپ، امکانات تفریحی و ورزشی، اینترنت، خدمات خانه داری، لباسشویی و...

آلاهان2

آلاهان4

 

 

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95    



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,ارزانترین هتل های استانبول,کیفیت عالی,مجلل ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل آلاهان استانبول

آلاهان

هتل خوب استانبول هتل 3 ستاره آلاهان است که در فاصله 10 دقیقه ای از ساحل واقع شده است. این هتل در مجموع از 64 اتاق خوب برای مسافران تور استانبول نوروز 95 تشکیل شده است. این هتل در منطقه آکسارای واقع شده است و از ایستگاه تراموا 300 متر فاصله دارد. این هتل مجهز به اینترنت رایگان مخصوص مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشد. پذیرش هتل آلاهان به صورت شبانه روزی است. مسجد کبود، قصر و موزه توپکاپی و ایاصوفیه به این هتل نزدیک می باشد.

آلاهان1

آلاهان3

امکانات هتل آلاهان استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور استانبول نوروز 95، آسانسور، فروشگاه، بار، تهویه، گرمایش، انبار بار و چمدان، باشگاه بدنسازی، سونا، ماساژ، صندوق امانات، کافی شاپ، امکانات تفریحی و ورزشی، اینترنت، خدمات خانه داری، لباسشویی و...

آلاهان2

آلاهان4

 

 

هتل سیهانگیر استانبول

مناسب ترین هتل سه ستاره سیهانگیر در 500  متری میدان تکسیم قرار دارد. این هتل دارای 90 اتاق است که همه اتاق ها دارای امکانات کامل از جمله تلویزیون، مینی بار و حمام، سیستم تهویه و وای فای رایگان هستند. در تور استانبول فاصله مرکز فرهنگی آتاترک تا این هتل کمتر از 10 دقیقه پیاده روی است. در رستوران این هتل غذاهای خوشمزه با کیفیت بالای ترکی سرو می شود. این هتل دارای چشم انداز زیبای شهر می باشد. از مزیت های هتل موقعیت مکانی عالی هتل است که به دلیل نزدیکی به میدان تکسم و خیابان استقلال مسافرانبه راحتی می توانند به کلیه امکانات رفاهی دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل سیهانگیر استانبول

رستوران، بار، فکس، کپی، اتاق جلسه، اتوکشی، خشکشویی، لاندری، خدمات گردشگری، پذیرش 24 ساعته، شاتل فرودگاه(با هزینه)، سرویس شاتل(با هزینه)، اجاره اتومبیل، آسانسور، روزنامه.

Cihangir2.jpgCihangir1.jpg

هتل آستین استانبول

3.jpg

بهترین هتل 3 ستاره استانبول هتل آستین است که روبروی دریای مرمره و در مرکز شهر استانبول واقع شده است. این هتل تا مسجد سوفیا کمتر از 10 دقیقه فاصله دارد و همچنین 18 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. هتل آستین در منطقه سلطان احمد واقع شده و 2 کیلومتر با باشگاه سوارکاری فاصله دارد. صبحانه هتل به صورت بوفه می باشد.در هتل آستین مسافران تور استانبول نوروز 95 می توانند بهترین روز ها را سپری کنند.

2.jpg

1.jpg

امکانات هتل آستین استانبول:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، گاوصندوق، فکس و کپی، انبار بار و چمدان، بار، گرمایش، تهویه، خانه داری، خشکشویی، اتوکشی، کرایه ماشین،اینترنت، صرافی و...

 

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95    



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,هتل خوب استانبول,نرخ ارزان هتل استانبول,مناسب ترین هتل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل رافلز استانبول

_رافلز_استانبول_1.jpg

هتل رافلز استانبول در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد. این هتل در مرکز زورلو، در منطقه بشیکتاش و در فاصله 6 کیلومتری میدان تکسیم استانبول واقع شده است. هتل رافلز شامل 185 اتاق مدرن و زیبا می باشد که هر اتاق بالکن زیبا و بزرگی دارد که نمای زیبایی از شهر را به میهمانان تور استانبول هدیه می دهد. همچنین تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، سیستم تهویه، ماهواره، حمام، سشوار و ... می باشد. از نظر دسترسی به مراکز خرید، هتل رافلز در نزدیکی مرکز خرید زورلو می باشد و از این رو از نظر دسترسی به مراکز خرید از موقعیت خوبی برخوردار است. از لحاظ دسترسی به جاذبه های توریستی نیز هتل تا کاخ سیرگان 2/4 و تا پل بسفر 5/5 کیلومتر فاصله دارد. از این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاترک 30/6 کیلومتر راه است که مسافران تور استانبول می توانند با پرداخت هزینه اضافه به سمت فرودگاه ترانسفر شوند.

 آدرس هتل رافلز استانبول : Zorlu Center Besiktas, Besiktas, 34340 Istanbul, Turkey

امکانات هتل رافلز استانبول :

استخر سرباز، تراس، سونا، باشگاه، ماساژ، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، زمین بازی، باشگاه کودکان، رستوران، بار، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته مسافران تور استانبول ، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، روزنامه، آسانسور.

_رافلز_استانبول_2.jpg

_رافلز_استانبول_3.jpg

 

هتل گریون استانبول

_گریون_استانبول_1.jpg

هتل گریون استانبول در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد. فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک 4 کیلومتر می باشد و در 3/2 کیلومتری مرکز CNR واقع گردیده است. همچنین در ساعات مشخصی از روز به سمت فرودگاه آتاترک ترانسفر رایگان وجود دارد. این هتل دارای 252 اتاق است که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، ماهواره، مینی بار، کتری برقی، سیستم تهویه، سشوار و ... می باشند. میهمانان تور استانبول می توانند هر روز صبحانه مفصلی را در رستوران گلدن هرن این هتل میل نمایند و از فضای زیبای آن لذت ببرند.

آدرس هتل گریون استانبول : Merkez Mah. Sanayi Cad. No:9 Yenibosna-Bahçelievler, Bahcelievler, 34197 Istanbul, Turkey

امکانات هتل گریون استانبول

استخر سر پوشیده، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور استانبول ، ترانسفر فرودگاه(رایگان)، پذیرش شبانه روزی، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه مجهز، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، خانه داری روزانه،آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان، سیستم گرمایشی

_گریون_استانبول_2.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول دی 94

تور استانبول بهمن 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول ,هتل خوب استانبول,نرخ ارزان هتل استانبول,مناسب ترین هتل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

مرکز خرید فروم استانبول

مرکز خرید فروم استانبول در سال 2009 در منطقه بایرام پاشا استانبول افتتاح شد. این مرکز خرید به دلیل داشتن شهربازی های مختلف , آکواریوم ترکوازو ,موزه یخی و سرزمین ژوراسیک, رستوران ها و فست فودهای معتبر از جاذبه های گردشگری در تور استانبول محسوب شده و از پاساژهای پر بازدید می باشد. در مرکز خرید فوروم مغازه های لباس، کیف و کفش ، لوازم آرایش و سایر کالاهای مورد نیاز شما موجود می باشد و بیش از 280 مارک مشهور بین المللی در این مرکز شعبه دارند. این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر باز و آماده خدمت رسانی به مسافران تور استانبول می باشد. 

 

_خرید_فرم.jpg

_خرید_فرم1.jpg

 

 

مرکز خرید مارمارا فروم استانبول

مرکز خرید مارمارا فروم استانبول در سال 2011 در منطقه باکرکوی استانبول افتتاح شد. در این مرکز خرید مدرن و زیبا 300 مارک ملی و بین المللی برای میهمانان تور استانبول ارائه می شود. برندهای معروف زارا ، مارکس ، اسپنسر ،ماسیمو دوتی ، ناوتیکا و … ، در این مرکز خرید دارای شعبه می باشند . در این مرکز خرید انواع پوشاکهای زنانه ، مردانه و بچه گانه، لوازم خانگی، کیف، کفش ، لوازم الکترونیکی، موسیقی، کتاب ، اسباب بازی، لوازم بهداشتی و آرایشی و … به فروش می رسد. علاوه بر این، در این مرکز خرید۱۶ سالن سینما و تئاتر ، سالن بولینگ و شهر بازی و یک هایپرمارکت وجود دارد و یک طبقه مخصوص برای رستوران و فست فود در نظر گرفته شده که یک تراس بزرگ با چشم انداز جذاب و تماشایی از دریای مرمره دارد. سالن مراقبت زیبایی ، چشم پزشک ، اتاق کودک ، پاسیو و … از دیگر امکانات مارمارا فروم است . شما می توانید برای خرید از این پاساژ با تور استانبول همراه شوید .

_فرم_2.jpg

_فرم.jpg

 

 

 

مرکز خرید جواهر استانبول

 

مرکز خرید جواهر استانبول در اکتبر در شیسلی استانبول افتتاح شد . این مرکز خرید با  343 فروشگاه دارای 10 طبقه می باشد که 6 طبقه آن تجاری و 4 طبقه آن پارکینگ سرپوشیده به ظرفیت 2500 خودرو می باشد . تا قبل از گشایش مرکز خرید فروم، مرکز خرید جواهر استانبول به عنوان بزرگ ترین مرکز خرید اروپا و ششمین مرکز خرید بزرگ جهان شناخته میشد و طبق آمار، روزانه نزدیک به 200 هزار نفر و گردشگران تور استانبول از آن بازدید می کنند.

در این مرکز خرید 14 رستوران منحصر به فرد، 10 سینما و سالن تئاتر، 34 فست فود، رستوران و فضاهای دیگری چون سینمای کودکان، سالن های بولینگ، لوناپارک (راه‌آهن پیج‌وخم‌دار) و... قرار دارد. صرف انواع غذاهای محلی و مطرح کشورهای مختلف، سرگرمی و تفریح، گذراندن ساعاتی خوش،  برنامه های فرهنگی هنری و اجتماعی و هوای مناسب و مطبوع باعث حضور تعداد بی شماری از مردم و گردشگران تور استانبول به این مرکز شده است.

 

_خرید_جواهر_2.jpg

 

_خرید_جواهر.jpg

 

 

 مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول دی 94

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,ارزان ترین مرکز خرید استانبول,بهترین مرکز خرید استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل زوریخ استانبول

از هتل ۴ ستاره زوریخ استانبول تا مسجد شاهزاده و گرمابه عمومی بیازیت دقیقه ای بیش راه نیست. این هتل نزدیک مسجد سلیمانیه و بازار “گرند بازار”است که باعث جذب مسافران تور استانبول میشود. 

-زوریخ-1.jpg

-زوریخ2.jpg

امکانات اتاق ها ی هتل زوریخ استانبول :

شما در این هتل که شامل ۱۲۶ اتاق همراه با کولر و ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان میتوانید احساس راحتی بکنید.در اتاق و هتل شما نیز اینترنت وایرلس (وای فای) و ماهواره وجود دارد تا مسافران تور استانبول نوروز 95را سرگرم کند.حمام ها ،شاور های مخصوص نیز دارند.در اتاق شما نیز کافه/چایی ساز موجود است مهمان داران با ارائه امکانات مناسب اقامتی از گردشگران تور استانبول استقبال می کنند .

-زوریخ5.jpg

 

-زوریخ4.jpg

امکانات تفریحی هتل زوریخ استانبول:

شما میتوانید فول تایمتان را در این هتل بگذرانید (البته شوخی کردم) زیرا در این تور استانبول نوروز 95 امکانات فراوانی وجود دارد مغازه و فروشگاه ها و مجتمع تجاری هایی که در کنار هتل واقع شده است به کنار..ما میتوانیم از این ها استفاده کنیم ولی امکانات هتل شامل:سونا،لابی،پارک بچه ها،جکوزی،کافه شاپ،آژانس خدمات مسافرتی،رستوران،ماهواره،خدمات خانه داری،پارکینگ اختصاصی این هتل،اینترنت در لابی هتل،فضای سبزی که در هتل وجود دارد،اینترنت در واحد،گشت درون/برون شهری،نمازخانه،تاکسی،لباس خشک کن، سالن ورزشی،کافی نت،گیم نت،سرویس انتقال به فرودگاه رایگان،چایخانه سنتی،چایخانه در بام هتل،زمین تنیس و بیلیارد .مسافران تور استانبول با اقامت در هتل زوریخ استانبول می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-زوریخ6.jpg

-زوریخ7.jpg

-زوریخ8.jpg

 


هتل مانسول بوتیک استانبول

یکی از هتل های معروف و مطرح، که در استانبول آماده ی پذیرایی از مسافران تور استانبول  است، هتل ۴ ستاره مانسول بوتیک استانبول در مرکز استانبول است. این هتل به طور جالبی به میدان تکسیم یا همان تقسیم فاصله دارد.کافیست از این هتل حدود ۱۰۰ متر پیاده روی کنید تا به این میدان زیبا و خاطره انگیز برسید. وسایل نقلیه عمومی در نزدیکی هتل قرار دارند و می توانید از این طریق به مکان های مختلف شهر بروید. علاقمندان به اینترنت می توانند در سراسر این هتل از اینترنت وای فای رایگان استفاده کنند و با عزیزان خود در شهر هایشان در تماس باشند.

_مانسول1.jpg

اگر می خواهید جاذبه های گردشگری را ببینید کافیست به سه کیلومتری هتل بروید و مکان هایی نظیر مسجد آبی، ایاصوفیه و کاخ توپ کاپی را مورد مشاهده قرار دهید. مناطق دیدنی نیسانتاسی و بیوگلو تا این هتل تنها ۵ دقیقه پیاده فاصله دارد.

-مانسول2.jpg

فرودگاه آتاتورک تا مانسول بوتیک استانبول ۲۳ کیلومتر یا ۳۷ دقیقه است. در فاصله ۱٫۶۸ کیلومتر از هتل مانسول بوتیک تکسیم می توانید به مرکز خرید معروف نیشان تاشی استانبول دسترسی پیدا کنید. برای خرید جواهرات وطلا کافیست به مرکز خرید طلای استانبول در فاصله ی ۲٫۵ کیلومتری این هتل سری بزنید.

امکانات هتل مانسول بوتیک استانبول :

هر چند که هتل مانسول بوتیک یک هتل ۴ ستاره است اما دکوراسیون آن به صورت سنتی چیده شده و دارای کف پوش های چوبی است. در این هتل و در تمامی اتاق ها از هر نوعی که بخواهید می توانید امکاناتی نظیر تهویه کننده هوا ، صندوق امانات به سایز لپ تاپ ، تلویزیون LCD ، چای یا قهوه ساز می شود. حمام اختصاصی اتاق ها مجهز به دوش را در اختیار داشته باشید و از سفرتان لذت ببرید.در رستوران های هتل مانسول بوتیک می توانید ناهار و شام و حتی صبحانه را میل نمایید. خدمات خانگی این هتل به طور هر روز و ۲۴ ساعته انجام می شود. اگر در مورد جاذبه های گردشگری تور استانبول نوروز 95 سوال دارید می توانید از متصدیان هتل بپرسید. آن ها به طور ۲۴ ساعته با کمال میل به شما پاسخ می دهند.مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-مانسول3.jpg

-مانسول8.jpg

-مانسول5.jpg

_مانسول7.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 95

تور استانبول نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های 4 ستاره استانبول,راحت ترین هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های 4 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 562
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل 5 ستاره وو استانبول در سال 2007 در فاصله 5 کیلومتری از دریای مرمره بنا شده است. این هتل در مجموع از 275 اتاق تشکیل شده است. در این هتل 3 آسانسور وجود دارد و اتاق های آن دارای شیشه های دوجداره می باشد. این هتل در کنار فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. هتل وو استانبول به اینترنت وای فای مجهز می باشد. ایستگاه مترو در چند قدمی این هتل قرار گرفته است. در نزدیکی هتل مرکز تجارت جهانی و مرکز نمایشگاهی CNR قرار گرفته دارد. این هتل تا مرکز شهر استانبول 16 کیلومتر فاصله دارد. بناهای دیدنی و تاریخی استانبول از جمله ایاصوفیه و مسجد کبود 20 دقیقه با هتل فاصله دارد.     

_وو_استانبول_1.jpg

_وو_استانبول_2.jpg

_وو_استانبول_3.jpg

_وو_استانبول_4.jpg

_وو_استانبول_5.jpg

امکانات هتل وو استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، آسانسور، گاوصندوق، بار، گرمایش، تهویه، انبار بار و چمدان، کرایه اتومبیل، اتاق های ضد صدا، خدمات خانه داری، آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، فکس و کپی، ترانسفر فرودگاه، امکانات جلسه و ضیافت، استخر سرپوشیده، سونا، ماساژ،مرکز بدنسازی، حمام ترکی و بخار و... 

_وو_استانبول_6.jpg

_وو_استانبول_7.jpg

_وو_استانبول_8.jpg

_وو_استانبول_9.jpg

_وو_استانبول_10.jpg


هتل 5 ستاره هیلتون استانبول در نیمه ی اروپایی استانبول و مشرف به تنگه بسفر بنا شده است. این هتل 24 کیلومتر با فرودگاه آتاتورک و 3 کیلومتر با دریا فاصله دارد. هتل هیلتون استانبول از 15 سوییت و 4 اتاق مخصوص معلولین و 51 اتاق EXECUTIVE و 431 اتاق استاندارد که مجموعا 498 اتاق می باشد تشکیل شده است. اتاق های این هتل دارای پنجره های بزرگ، محل نشیمن جداگانه، حمام مرمری و پرده های ضخیم می باشد. از امکانات این هتل میتوان به اتاق های بالکن دار، حمام سنتی ترکی، استخر روباز و محل آفتاب گیری اختصاصی و نیز 7 سالن غذاخوری مختلف اشاره کرد. فاصله میدان تقسیم تا این هتل به صورت پیاده 5 دقیقه می باشد. در مرکز سلامت این هتل به صورت 24 ساعته کلاس های اروبیک، اسکواش و تنیس برگزار می کند. در 400 متری این هتل مرکز کنفرانس استانبول و در 3.5 کیلومتری آن کاخ توپکاپی قرار گرفته است. ایستگاه متروی عثمان بای 10 دقیقه با هتل هیلتون فاصله دارد.

 

_هیلتون_استانبول_2.jpg

_هیلتون_استانبول_3.jpg

_هیلتون_استانبول_4.jpg

_هیلتون_استانبول_5.jpg

_هیلتون_استانبول_6.jpg

 امکانات هتل هیلتون استانبول:

امکانات رفاهی: رستوران های مختلف، خشکشویی و اتوشویی، سیستم حرارتی و برودتی مرکزی، صندوق امانات، سال کنفرانس، فضای سبز، بار، محل نگهداری کودکان، صرافی، پارکینگ، لاندری، روم سرویس 24 ساعته، سالن آرایشی، مراکز خرید و...

امکانات ورزشی: استخر کودکان، استخر روباز، حمام ترکی، ماساژ، سونا، سالن فیتنس، زمین تنیس، استخر سرپوشیده، اسکواش، جکوزی، ماساژ، کلاس های اروبیک

امکانات اتاق ها: تلویزیون، تلفن، بالکن، صندوق امانات، حمام، سرویس حمام و سشوار، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، یخچال و...

_هیلتون_استانبول_7.jpg

_هیلتون_استانبول_8.jpg

_هیلتون_استانبول_9.jpg

_هیلتون_استانبول_10.jpg

_هیلتون_استانبول_11.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,ارزانترین هتل های استانبول,کیفیت عالی,مجلل ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل سیهانگیر استانبول

مناسب ترین هتل سه ستاره سیهانگیر در 500  متری میدان تکسیم قرار دارد. این هتل دارای 90 اتاق است که همه اتاق ها دارای امکانات کامل از جمله تلویزیون، مینی بار و حمام، سیستم تهویه و وای فای رایگان هستند. در تور استانبول فاصله مرکز فرهنگی آتاترک تا این هتل کمتر از 10 دقیقه پیاده روی است. در رستوران این هتل غذاهای خوشمزه با کیفیت بالای ترکی سرو می شود. این هتل دارای چشم انداز زیبای شهر می باشد. از مزیت های هتل موقعیت مکانی عالی هتل است که به دلیل نزدیکی به میدان تکسم و خیابان استقلال مسافرانبه راحتی می توانند به کلیه امکانات رفاهی دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل سیهانگیر استانبول

رستوران، بار، فکس، کپی، اتاق جلسه، اتوکشی، خشکشویی، لاندری، خدمات گردشگری، پذیرش 24 ساعته، شاتل فرودگاه(با هزینه)، سرویس شاتل(با هزینه)، اجاره اتومبیل، آسانسور، روزنامه.

Cihangir2.jpgCihangir1.jpg

_آرسیما_استانبول_5.jpg

بهترین هتل 4 ستاره استانبول هتل آرسیما است که  در منطقه شیشلی واقع شده است.این هتل به صورت شبانه روزی پذیرش می کند. در این هتل یک صرافی برای دسترسی میهمانان وجود دارد. در هتل آرسیما تور استانبول یک مرکز ماساژ درمانی حرفه ای برای مسافران در نظر گرفته شده است. اتاق های هتل به سیستم تهویه مطبوع مجهز شده اند.

_آرسیما_استانبول_2.jpg

.jpg

امکانان هتل آرسیما استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاو صندوق، تهویه، بار، گرمایش، خدمات خانه داری، خشکشویی، صبحانه در اتاق، صرافی، حمام ترکی و بخار، ماساژ، سونا و...

_آرسیما_استانبول_3.jpg

_آرسیما_استانبول_4.jpg

 

_آزیاده_استانبول5.jpg

مجلل ترین هتل 4 ستاره استانبول آزیاده است که نزدیک منطقه سلطان احمد بنا شده است. این هتل در مجموع از 106 اتاق مجلل تشکیل شده است. بازار بزرگ در 1 کیلومتری این هتل قرار گرفته است. فرودگاه آتاتورک در 15 کیلومتری آن قرار دارد. این هتل مجهز به اینترنت رایگان می باشد. تور استانبول بهترین ها را برای مسافران خود فراهم می کند.

_آزیاده_استانبول.jpg

_آزیاده_استانبول1.jpg

_آزیاده_استانبول2.jpg

_آزیاده_استانبول3.jpg

 

امکانات هتل آزیاده استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، بار، گرمایش، انبار بار و چمدان، اینترنت وایرلس، باشگاه SPA، آب در مانی، حمام ترکی و بخار، سونا، جکوزی، صبحانه در اتاق، صرافی و...

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95    



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,ارزانترین هتل های استانبول,کیفیت عالی,مجلل ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 560
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل گرین پارک مرتر استانبول

هتل ۵ ستاره گرین پارک مرتر استانبول در منطقه ای قراردارد که مرکز مد و صنعت نساجی شهر استانبول به شمار می رود ، از لحاظ جغرافیایی جایگاه ویژه ای دارد ، چرا که به مرکز خرید معروف مرتر ، وسایل حمل و نقل عمومی مثل مترو و نمایشگاه سی ان آر بسیار نزدیک است .  هتل گرین پارک مرتر ساختمان و بنایی مدرن داشته و از دکوراسیون و معماری روز بهره برده ، پرسنلی که با این هتل همکاری دارند برخوردی شایسته با میهمانان داشته و کامل ترین سرویس دهی را ارائه می دهند . برخورداری از خدمات منحصر به فرد و با کیفیت ، فضای سبز و سرویس گشت درون شهری و برون شهری و بسیاری امکانات تفریحی ، ورزشی و رفاهی فضای داخلی و خارجی پاکیزه و مرتب ، از ویژگی های ممتاز هتل گرین پارک مرتر به شمار می روند . در ضمن فرودگاه بین المللی آتاتورک در ۲۰ کیلومتری هتل واقع شده است. هتل ۵ ستاره گرین پارک مرتر ده دقیقه با ماشین تا مرکز شهر استانبول فاصله دارد که باعث جذب مسافران تور استانبول میشود. 

-گرین-پارک1.jpg

-گرین-پارک8.jpg

امکانات هتل گرین پارک مرتر استانبول:

شامل ۱۷۳ اتاق استاندارد ، خانوادگی ، وی آی پی و سوئیت لوکس و منحصر به فرد می باشد . امکانات هتل گرین پارک مرترسازگار با نیاز های کلیه میهمانان تور استانبول با هر سن و موقعیتی طراحی شده و شامل امکاناتی متنوع و منحصر به فرد برای مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشد : استخر سرپوشیده و روباز ، ماساژ ، حمام ترکی و بخار ، سالن ورزشی پیشرفته ،  سونا و جکوزی ، حمام ترکی و بخار ، سولاریوم ، میز پینگ پنگ ، سرویس نگه داری از کودک ،  قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، آسانسور ، فضای سبز ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، دو رستوران با فضایی با شکوه ، دو کافه ، کرایه اتومبیل ، تاکسی سرویس و . . . اشاره نمود . در ضمن هر یک از این امکانات به بهترین شکل و در شرایطی استاندارد به گردشگران ارائه شده تا رضایت آنها را به دست آورده و اقامتی سرشار از لحظه های مفرح و شاد را برای ابشان بر جای بگذارد.

-گرین-پارک3.jpg

-گرین-پارک5.jpg

-گرین-پارک7.jpg

 


هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول

هتل ۵ ستاره کرآون پلازا هاربیه استانبول (Crowne Plaza Istanbul Harbiye Hotel) با ارائه امکانات مناسب اقامتی از گردشگران تور استانبول استقبال می کند . این هتل ، حدود ۳۵۰ متر با ایستگاه متروی عثمان بی و پیاده حدود ۱۵ دقیقه با میدان تقسیم فاصله دارد و مرکز نمایشگاه لطفی کردار و مرکز خرید جواهر همگی در فاصله ی کمی از این هتل واقع شده اند. این هتل در فاصله ی ۱۵ دقیقه ای با میدان تقسیم قرار دارد.

-کرون-پلازا-استانبول1.jpg

امکانات هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول:

اتاق های هتل همگی مساحتی بزرگ دارند و با دکوراسیون مدرنی تجهیز شده اند و به امکانات رفاهی نظیر سیستم تهویه هوا، اینترنت وای فای رایگان در واحد ها, تلویزیون صفحه تخت، ماهواره و پرده های ضد نور , تمام لوازم بهداشتی، کفش راحتی، حوله و سشوار در حمام برای مسافران تور استانبول نوروز 95 مجهز هستند .امکانات تفریحی و ورزشی مناسبی نظیر استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی برای مهمانان تدارک دیده شده است و گیم نت هتل از علاقه مندان به بازی های کامپیوتری دعوت به عمل می آورد . مهمانان می توانند در فعالیت های زمین تنیس و زمین بیلیارد شرکت کنند و یا در سالن ورزشی مجهز هتل به تمیرینات ورزشی بپردازند . وقتی که شما در فضای سبز هتل به استراحت می پردازید پارک کودکان هتل مکانی مناسب برای تفریح و سرگرمی کودکان مسافران تور استانبول  است.صبحانه بصورت بوفه سرو می شود. رستوران هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول انواع غذاهای با کیفیت را در وعده های غذایی مختلف سرو می کند و چایخانه سنتی و چایخانه در بام هتل بهترین مکان برای دورهمی های خانوادگی است . کافی شاپ هتل نوشیدنی هایی دلخواه و مطابق با سلیقه تان سرو می کند .

-کرون-پلازا3.jpg

-کرون-پلازا6.jpg

-کرون-پلازا2.jpg

-کرون-پلازا4.jpg

 


هتل گرند حیات استانبول

هتل ۵ ستاره گرند حیات استانبول در مرکز شهر استانبول واقع و در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است.این هتل در نزدیکی ساحل قرار گرفته و همچنین در اطراف این هتل می‌توانید علاوه بر بار، رستوران و کلاب‌های شبانه‌ی فراوان و مراکز خرید استانبول، به حمل و نقل عمومی نیز دسترسی داشته باشید.ایستگاه مترو تقسیم تنها ۴۰۰ متر با هتل گراند حیات فاصله دارد و به فاصله ۵ کیلومتر از این هتل منطقه تاریخی سلطان احمد از جمله موزه و کاخ توپکاپی ، مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی قرار گرفته است که از مهم ترین مکان های دیدنی استانبول به شمار می آیند و باعث جذب مسافران تور استانبول میشود.

-گرند-حیات1.jpg

-گرند-حیات7.jpg

امکانات هتل گرند حیات استانبول:

هتل دارای ٣۶٠ اتاق (شامل ٢۴ سوئیت) می باشد. اتاق‌های هتل گرند حیات استانبول زیبا ، مدرن و دارای سیستم گرمایش و تهویه‌ی مطبوع مرکزی، حمام اختصاصی با سشوار، اینترنت، رادیو، خط تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره‌ای/کابلی، مینی‌بار/یخچال و گاوصندوق برای مسافران تور استانبول نوروز 95 هستند. در این هتل اکثر اتاق‌ها تخت‌خواب دونفره دارند.از امکانات دیگر این هتل ۵ ستاره می‌توان به لابی با پذیرش ٢۴ ساعته، اینترنت عمومی، صرافی، سلمانی و صندوق امانات اجاره‌ای اشاره کرد. مهمانان حتماً از غذاهای خوشمزه‌ی رستوران هتل با بخش ویژه‌ی غیرسیگاری، بار دنج با موزیک‌های خوب و نوشیدنی‌های متنوع لذت خواهند برد. کافه‌ی هتل هم بهترین فضاست برای لم‌دادن یا گپ‌زدن‌های دوستانه. شب‌ ها از سرزندگی کلاب شبانه‌‌ی هتل و روزها از دوچرخه‌سواری در محوطه‌ی اطراف هتل لذت ببرید. هتل ۵ ستاره گرند حیات استانبول دارای یک استخر فضای باز و مرکز تناسب اندام کاملا مجهز می باشد. مرکز تناسب اندام و حمام آب گرم هتل حیات خستگی را از تن شما بیرون خواهد کرد . مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-گرند-حیات3.jpg

-گرند-حیات2.jpg

-گرند-حیات5.jpg

-گرند-حیات8.jpg

 جهت رزرو و خرید تور استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول, هتل های استانبول,ارزانترین هتل های استانبول,کیفیت عالی,مجلل ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 552
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل 5 ریکسوس تکسیم استانبول در منطقه تقسیم استانبول بنا شده است. این هتل در مجموع از 116 اتاق و 2 پنت هاوس و 21 سوییت تشکیل شده است. این هتل در 20 کیلومتری فرودگاه آتاتورک و 41 کیلومتری فرودگاه سابیها گوچن قرار دارد. این هتل 200 متر با خیابان استقلال فاصله دارد. مترو تقسیم نیز در فاصله 10 دقیقه ای از هتل ریکسوس واقع شده است. مراکز فرهنگی استانبول15 دقیقه با هتل فاصله دارد. این هتل تور استانبول امکاناتی نظیر ترانسفر فرودگاهی نیز دارد. پذیرش هتل نیز به صورت شبانه روزی می باشد.

_ریکسوس_تکسیم_استانبول_2.jpg

_ریکسوس_تکسیم_استانبول1.jpg

امکانات هتل ریکسوس تکسیم استانبول :

رستوران، پذیرش شبانه روزی، استخر روباز، اینترنت، خدمات خانه داری، صرافی، آسانسور، ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه، لاندری، صرافی، مینی بار، کافه، بار، تهویه، گرمایش، بار، انبار بار و چمدان، حمام ترکی و بخار، سونا، جکوزی، سالن ورزشی و... برای استفاده از امکانات این هتل با تور استانبول همراه شوید

_ریکسوس_تکسیم_استانبول3.jpg

_ریکسوس_تکسیم_استانبول4.jpg

_ریکسوس_تکسیم_استانبول5.jpg

 

 

هتل 5 ستاره سلطان هان استانبول  چسبیده به مسجد کبود بنا شده است. این هتل در مجموع از 40 اتاق تشکیل شده است. شیشه اتاق های این هتل دوجداره است از این رو اتاق های آن ضد صدا می باشد. یک صرافی در این هتلتور استانبول قرار گرفته است. بازار بزرگ استانبول به این هتل نزدیک می باشد. اتاق های هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد.

 

_سلطان_هان_استانبول_1.jpg

 

_سلطان_هان_استانبول_2.jpg

 

امکانات هتل سلطان هان استانبول:

 

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، آسانسور، بار، انبار بار و چمدان، اتاق های ضد صدا، گرمایش، تهویه، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، حمام ترکی و بخار، سونا، سرویس نگهداری از کودکان و...

 

_سلطان_هان_استانبول_3.jpg

 

_سلطان_هان_استانبول_4.jpg

 

_سلطان_هان_استانبول_5.jpg

 

 هتل 5 ستاره سلطانیه استانبول بین سیرکچی و سلطان احمد بنا شده است. ایستگاه تراموای گلخانه استانبول در چند قدمی هتل قرار گرفته است. ایستگاه اتوبوس و قطار هم 5 دقیقه به صورت پیاده تا این هتل تور استانبول فاصله دارد. در 18 کیلومتری هتل فرودگاه آتاتورک و در 44 کیلومتری آن فرودگاه سابیها گوچن قرار گرفته است. هتل در مجموع از 42 اتاق تشکیل شده است.

_سلطانیه_استانبول_1.jpg

_سلطانیه_استانبول_2.jpg

_سلطانیه_استانبول_3.jpg

امکانات هتل سلطانیه استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، اینترنت، استخر، سونا، کرایه اتومبیل، تهویه، صندوق امانات، ماساژ، جکوزی، صرافی، سرویس نگهداری از کودکان، پارکینگ، صبحانه در اتاق میهمانان تور استانبول ، لابی، لاندری، حمام ترکی و بخار و... 

_سلطانیه_استانبول_4.jpg

_سلطانیه_استانبول_5.jpg

_سلطانیه_استانبول_6.jpg

_سلطانیه_استانبول_7.jpg 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول دی 94

تور استانبول بهمن 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول, هتل های استانبول,ارزانترین هتل های استانبول,کیفیت عالی,مجلل ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

برج دختر استانبول :

برج دختر استانبول بر روی صخره ای بزرگ و صاف که درست در وسط تنگه بسفر قرار گرفته ساخته شده است .در زمان یونانی ها در این جزیره یک مقبره ساخته شد و بعدها بنای ایستگاه کنترل گمرک دریایی نیز در ان بنا شد و در زمان های بعد هم از آن جزیره به عنوان تبعیدگاه استفاده می گردید و در صدها سال پیش هم به عنوان فانوس دریایی استفاده می شد با سرمایه گذاری هایی که بعدها انجام شد این قلعه به شکل امروزی بازسازی شد و برای اولین بار مردم عادی به این جزیره آمده و از آن بازدید کردند .امروزه نیز در آن رستوران ها و کافه های مختلفی ساخته شده است که چشم انداز زیبایی دارند.برای این برج داستان های گوناگونی نقل کرده اند و قایق های تفریحی روزی جند بار به این برج رفته و گردشگران تور استانبول را به این جزیره میبرند.

_دختر_استانبول.jpg

 

 

دیوارهای قسطنطنیه استانبول :

دیوارهای قسطنطنیه استانبول با طول تقریبی 6/5 کیلومتر از شاخ طلایی تا دریای مرمره ساخته شده است. زمانی که قسطنطنیه (استانبول امروزی) به عنوان پایتخت امپراتوری روم معرفی شد، به دستور کنستانتین کبیر مجموعه ای از دیوارهای سنگی در حوالی این شهر ساخته شد تا شهر از حملات دشمنان در امان باشد. این دیوارها در طول دوره عثمانی دست نخورده باقی ماند تا اینکه در قرن 19 قسمت هایی از آن دجار تخریب شد و از دهه 1980 میلادی تاکنون مرمت سازی گسترده ای بر روی این دیوارها انجام گرفته است. مسافرانبا همراهی تور استانبول می توانند از این آثار تاریخی زیبا دیدن فرمایند.

_قسطنطنیه_استانبول.jpg

_قسطنطنیه_استانبول.jpeg

 

برج گالاتا استانبول :

برج گالاتا استانبول در قسمت شمالی شاخ طلایی در سال 1348 ساخته شد. این برج 9 طبقه 67 متر ارتفاع دارد و در زمان ساخت بزرگ ترین سازه شهر استانبول بوده است. در طبقات بالایی این برج رستوران و کافه وجود دارد . مسافران تور استانبول می توانند از چشم انداز فوق العاده زیبای شهر استانبول و تنگه بسفر لذت ببرند.دو آسانسور در برج وجود دارد که گردشگران را از طبقات پایینی به بالای این برج زیبا می برند. از بالای این برج می توان شهر زیبای استانبول و مکان های تاریخی استانبول را مشاهده کرد.

 

_گالاتا_استانبول_2.jpg

_گالاتا_استانبول.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول دی 94

تور استانبول نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول،جاذبه های گردشگری استانبول,بهترین جاهای دیدنی استانبول,جذاب ترین جاهای دیدنی ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

_آزیاده_استانبول5.jpg

مجلل ترین هتل 4 ستاره استانبول آزیاده است که نزدیک منطقه سلطان احمد بنا شده است. این هتل در مجموع از 106 اتاق مجلل تشکیل شده است. بازار بزرگ در 1 کیلومتری این هتل قرار گرفته است. فرودگاه آتاتورک در 15 کیلومتری آن قرار دارد. این هتل مجهز به اینترنت رایگان می باشد. تور استانبول بهترین ها را برای مسافران خود فراهم می کند.

_آزیاده_استانبول.jpg

_آزیاده_استانبول1.jpg

_آزیاده_استانبول2.jpg

_آزیاده_استانبول3.jpg

 

امکانات هتل آزیاده استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، بار، گرمایش، انبار بار و چمدان، اینترنت وایرلس، باشگاه SPA، آب در مانی، حمام ترکی و بخار، سونا، جکوزی، صبحانه در اتاق، صرافی و...

_آرسیما_استانبول_5.jpg

بهترین هتل 4 ستاره استانبول هتل آرسیما است که  در منطقه شیشلی واقع شده است.این هتل به صورت شبانه روزی پذیرش می کند. در این هتل یک صرافی برای دسترسی میهمانان وجود دارد. در هتل آرسیما تور استانبول یک مرکز ماساژ درمانی حرفه ای برای مسافران در نظر گرفته شده است. اتاق های هتل به سیستم تهویه مطبوع مجهز شده اند.

_آرسیما_استانبول_2.jpg

.jpg

امکانان هتل آرسیما استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاو صندوق، تهویه، بار، گرمایش، خدمات خانه داری، خشکشویی، صبحانه در اتاق، صرافی، حمام ترکی و بخار، ماساژ، سونا و...

_آرسیما_استانبول_3.jpg

_آرسیما_استانبول_4.jpg

  مطالب مرتبط:

 

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95    



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول, هتل های استانبول,ارزانترین هتل های استانبول,کیفیت عالی,مجلل ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد